.

Minilini

Flørter med forumet
Novemberlykke 2022
Det må bli laget en ny terminliste av noen andre da jeg trekker meg ut av gruppa. :Heartbigred

Last edited:
Gratulerer til alle i novembergruppa. Jeg har menstermin 31.10 men fra tidligere svangerskap har jeg stort sett blitt flyttet tilbake, så henger litt med dere og.. kan godt hende jeg får termin i november :shy::joyful:

Gratulerer til alle i novembergruppa. Jeg har menstermin 31.10 men fra tidligere svangerskap har jeg stort sett blitt flyttet tilbake, så henger litt med dere og.. kan godt hende jeg får termin i november :shy::joyful:
Velkommen :happy: gratulerer! Bare si fra etterhvert om jeg skal føre deg opp på en dato. :happy:

Hoppetau • 34 • B3 • 6.november • Drøbak

Var opprinnelig i oktobergruppa, men etter å ha snakket med lege så tror jeg det blir riktigere å sette foreløpig termin 1. november (om ikke 2. eller 3., får se på ultralyd senere). Så håper det er greit at jeg kommer bort hit i stedet :joyful:

Bluemoon • 27 • B1 • 1. november • Oslo

Var opprinnelig i oktobergruppa, men etter å ha snakket med lege så tror jeg det blir riktigere å sette foreløpig termin 1. november (om ikke 2. eller 3., får se på ultralyd senere). Så håper det er greit at jeg kommer bort hit i stedet :joyful:

Bluemoon • 27 • B1 • 1. november • Oslo
Ingen problem. Har satt deg opp på lista :) :p

Jeg prøver å snike meg inn her nå etter fin stigning i HCG nivå :woot:

Ønskemamma2022 • 30 • B2 • 3 november • Arendal ❣️

Endelig, gratulerer til aller med november spirer i magen :happy093

Back
Topp