2021/2022

Banoffie

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Januarlykke 2019
❤Januarlykke 2022❤
Har dere noen tanker om akkurat det å få barn i romjulen? Jeg tenker en del på nettopp det.. blir vårt tredje barn.
har trolig termin 11/1, født begge 1-2 uker før termin. Kjenner at dette bekymrer meg litt...
flere som grubler over dette?

Dette har jeg tenkt en god del på. Skjer der så skjer det. Med det optimale hadde vært å fått på nyåret, i januar. Men plutselig blir jeg satt tilbake litt på termin, å ender opp med termin da :hilarious:

Dette har jeg tenkt en god del på. Skjer der så skjer det. Med det optimale hadde vært å fått på nyåret, i januar. Men plutselig blir jeg satt tilbake litt på termin, å ender opp med termin da :hilarious:
Når har du termin?
Ja det skjer jo når det skjer :)

Har tenkt mye på det. Derfor hadde vi prøvestopp til nov/des. Var egentlig tenkt å vente januar også. Men så hadde vi sex og jeg hadde glemt å sjekka el. Og der satt den. Har også termin 11. men første kom 4 dager før termin og nr 2 blei satt i gang 12 dager etter termin. Så håper jeg går klar 2021 og det blir 2022 :)

Jeg har termin 1 januar foreløpig basert på en TUL.
Jeg håper på at ungen kommer i januar, mtp barnehage og alt.

Har tenkt mye på det. Derfor hadde vi prøvestopp til nov/des. Var egentlig tenkt å vente januar også. Men så hadde vi sex og jeg hadde glemt å sjekka el. Og der satt den. Har også termin 11. men første kom 4 dager før termin og nr 2 blei satt i gang 12 dager etter termin. Så håper jeg går klar 2021 og det blir 2022 :)
Akkurat samme her.... dette ble en stor overraskelse

Jeg skal ha keisersnitt og kommer til å be om å få helt i starten av januar. Men mulig de ikke vil ta den sjansen da jeg har termin 6 januar:nailbiting: skal på samtale i september, da får jeg høre om det er greit:wacky:

Jeg har foreløpig termin 8.januar, men føder enten i november eller desember:) med guttene har jeg gått til uke 33 og med jenta til uke 37, så noe januar baby blir det ikke uansett:p

Termin 1./2. januar her. Mistet for noen måneder siden, så på et vis blir liksom alt riktig hvis babyen kommer i 2021 da det var i 2021 jeg skulle bli mamma i utgangspunktet. Men så lenge babyen kommer og er frisk så skal jeg være lykkelig uansett om det blir sent eller tidlig på året. :Heartred

Termin 8 januar, men blir mest sannsynlig fødsel i desember. Tenker at det gjør ingen verdens ting :)

Skjønner hvorfor mange tenker desember er en mindre attraktiv mnd å få barn. Personlig tar jeg det med glede. Jo lenger fra Bhg start jo bedre :D Har november og mai barn fra før, foretrakk november om jeg kunne velge.

Skjønner hvorfor mange tenker desember er en mindre attraktiv mnd å få barn. Personlig tar jeg det med glede. Jo lenger fra Bhg start jo bedre :D Har november og mai barn fra før, foretrakk november om jeg kunne velge.
Har også november, eneste jeg tenker på er skolestart.. han er så liten <3

Har også november, eneste jeg tenker på er skolestart.. han er så liten <3
Han ser liten ut, men virker på ingen måte mindre moden en de andre skolestartene på avd nå. Jeg ser mer for meg de mer ukule tingene som å bli 16/18 nesten ett år etter andre i klassen. Moren min er født i desember å har syntes det har vært helt perfekt

Har født til termin hver gang. Så satser på det går greit nå og. Jeg tenker og på skolestart her. Er nesten ett år mindre enn de som er i Januar da. Det syns jeg er litt voldsomt. :facepalm:

Fødte en måned for tidlig sist. Har termin 20/1, så håper jeg kniper igjen til over nyttår :nailbiting:

Har termin 06.01, forrige gang ble jeg satt i gang 38+0 så har ikke noe å sammenligne med. Men jeg håper baby holder seg der til januar, hovedsakelig for at jeg ikke vil forlate kommende storebror midt i jule/nyttårstid:sorry::happy:

Han ser liten ut, men virker på ingen måte mindre moden en de andre skolestartene på avd nå. Jeg ser mer for meg de mer ukule tingene som å bli 16/18 nesten ett år etter andre i klassen. Moren min er født i desember å har syntes det har vært helt perfekt

Jeg er født i november selv, og tenkte ikke noe særlig over at andre fylte år så mye før meg ☺️

Håper allikevel det blir januar her, mest på grunn av barnehageplass siden vi bor i Oslo. Med foreløpig termin 4. januar er det en sjanse for desember. Men det er min første, så det er vel også ganske vanlig å gå over tiden. Krysser fingrene :happy:

Jeg er født i november selv, og tenkte ikke noe særlig over at andre fylte år så mye før meg ☺️

Håper allikevel det blir januar her, mest på grunn av barnehageplass siden vi bor i Oslo. Med foreløpig termin 4. januar er det en sjanse for desember. Men det er min første, så det er vel også ganske vanlig å gå over tiden. Krysser fingrene :happy:
Morsomt hvordan vi begge kan bruke Bhg plass som argument for å ønske barn på vær sin side av året :smiley-bounce022

Back
Topp