2018 er åpna!

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
2018 er åpnet! Haha omg håper jeg klarer å holde meg unna underforumene der. April 2014, mai 2016 og juni 2018? Oh noooooo

Mannen vil :wideyed: han er gærn!

Noen som satser på en 2018 baby?
 
Her er det juli 2014 og mai 2016, så hadde passet med en junibaby her også. :D Men, blir nok ikke flere her altså. 2 meget aktive gutter holder nok hu her busy i en del år fremover. :)
 
Her er det juli 2014 og mai 2016, så hadde passet med en junibaby her også. :D Men, blir nok ikke flere her altså. 2 meget aktive gutter holder nok hu her busy i en del år fremover. :)

Mannen vil ha en til ganske raskt, men jeg må nok ha en lang tenkepause ;)

Syns det var tøft med en 2 åring og ny baby altså! Gjorde vondt i mammahjertet overfor storesøster. Gjør det fortsatt når hun trenger meg (trøtt og lei) men småen må feks ha pupp. Men det der går seg jo til og han eeeeeelsker storesøsteren, og da er det jo lettere for henne å være glad i ham også :joyful:

Tenker vi venter til lillebror er 2 år før vi tar noen beslutning. 2-3 år i mellom er egentlig perfekt tenker jeg. Men 2018 blir nok litt for mye arbeid :bookworm::blackeye:
 
Kanskje det kanskje! Vi får se om vi får det til på egenhånd. Men planlegger reise til Thailand i DES 2018, så vi dropper å bruke egga som er på frys i år.
 
Jeg hadde ønska meg det, tror ikke jeg får med sambo.. 2018 hadde vært perfekt :D
 
Vil være gravid og føde igjen, men veldig usikker på når. Får se :D
 
2017 her! Kanskje det blir 2018 også? Haha neida, det er ikke planlagt enda altså :p
 
Jeg har juli14 og mai16 så juni 18 hadde vært fint! Haha.. men spørs om vi kanskje drøyer enda litt til.. vi er ikke helt sikre på om det blir en tredje enda![emoji4]
 
2018 er åpnet! Haha omg håper jeg klarer å holde meg unna underforumene der. April 2014, mai 2016 og juni 2018? Oh noooooo

Mannen vil :wideyed: han er gærn!

Noen som satser på en 2018 baby?

Her satser vi på 2019 baby, men kan jo komme i 2018 og da om jeg blir fort gravid :hilarious:

Hvordan går det med dere? :)
 
Ser ut som det blir Januar 2019 her. I allefall om alt går bra :) Har også ei fra September 2017 ❤️
 
Back
Topp