2018 baby

Spennende!! Vi har en gutt på 2,5 år :) Veldig koselig! Siden vi ikke kan begynne å prøve ennå, så er det fint med et forum man kan følge andre på og dele erfaringer i ventetiden med :) Så slipper mannen å høre på alt baby maset hele tiden! Greit nok at han gjerne er med å diskutere potensielle navn og innkjøp, men fint for han med en pause fra det også :p Haha! Apropos innkjøp så har vi handlet inn litt allerede :D utålmodige?! :p
Hehe, ikke sant! ;) Mannen syns det til tider kan bli mye baby-snakk, men har full forståelse for at jeg ser frem til det som forhåpentligvis skal komme, så da går det greit med all snakkingen :happy: Ååå, koselig da! Jeg titter litt på vogn og sånn, drømmer meg bort! Mange rundt meg har fått barn nylig, så vanskelig å ikke tenke på hva man selv ønsker seg til fremtidig(e) barn ;)
 
Blir nok ingen test før om en mnd [emoji14] når mens kommer nå så starter vi :D
Om jeg er gravid nå så er det er under :eek: haha

Når starter testinga di da?
Ååh, men da blir det spennende å se om tr kommer eller ikke da ;)

Aner ikke, venter på el nå i disse dager, og har glemt å kjøpe el tester, så får vel begynne om en to ukers tid :p
 
Vi prøver for fullt nå, har vært igjennom en pp med skikkelig prøving (og en sånn halvveis). Regner med det kommer til å ta tid, men håper på termin senest mai neste år. Men sånt er litt vanskelig å bestille dessverre, og til nå er kroppen i ulage etter dødfødselen enda så spørs om ikke det blir mer sommer-høst. Dør litt innvendig om jeg må prøve lenge, men er ikke så mye jeg får gjort fra eller til heller. :p
 
Vi er glad i partallsår, og vårhalvåret, så håper vi treffer et sted mellom nå og september så vi får ca 2 år mellom første og andremann :) spent på hvor lang tid det vil ta denne gangen!
 
Spørsmål til alle dere flotte damer, bare for gøy :) Hvilken prevansjon går/gikk dere på? Og når skal dere slutte, eller evt slutta med det? :)
 
Vi prøver for fullt nå, har vært igjennom en pp med skikkelig prøving (og en sånn halvveis). Regner med det kommer til å ta tid, men håper på termin senest mai neste år. Men sånt er litt vanskelig å bestille dessverre, og til nå er kroppen i ulage etter dødfødselen enda så spørs om ikke det blir mer sommer-høst. Dør litt innvendig om jeg må prøve lenge, men er ikke så mye jeg får gjort fra eller til heller. :p
Sender deg all hell og lykke og håper at det går i gleden for deg! Trist å høre at du har mista før, sånt gjør meg vondt å høre om! Livet er så urettferdig noen ganger :(
 
Spørsmål til alle dere flotte damer, bare for gøy :) Hvilken prevansjon går/gikk dere på? Og når skal dere slutte, eller evt slutta med det? :)

Vi har ikke brukt noen prevensjon siden forrige fødsel, fikk ikke tilbake mensen før datteren vår var 8 mnd og de første syklusene var meeeegalange. Først nå har det stabilisert seg de siste mnd. Før første graviditet gikk jeg på Yasmin piller, gått på de i ørten år, tok 8-9 mnd etter jeg sluttet på de før jeg fikk normal syklus igjen og da ble jeg gravid med en gang vi begynte å prøve så jeg er veldig spent på hvordan det vil gå denne gangen!
 
Ååh, men da blir det spennende å se om tr kommer eller ikke da ;)

Aner ikke, venter på el nå i disse dager, og har glemt å kjøpe el tester, så får vel begynne om en to ukers tid :p
Blir overrasket om den ikke gjør det [emoji14] haha

Temper du da? :) håper du får raskt positiv test ♡
 
Spørsmål til alle dere flotte damer, bare for gøy :) Hvilken prevansjon går/gikk dere på? Og når skal dere slutte, eller evt slutta med det? :)
Har ikke gått på prevensjon siden 2013 her [emoji14] men har vært gravid og fullført to svangerskap siden høsten 2014. Sist fødsel var i desember, og er på slutten av min 3. syklus siden, så min prevensjon har vært å ikke ha sex i fruktbar periode ;) Har tempet to sykluser og testet etter EL i denne siste.
 
Sender deg all hell og lykke og håper at det går i gleden for deg! Trist å høre at du har mista før, sånt gjør meg vondt å høre om! Livet er så urettferdig noen ganger :(

Takk. :) Det er fryktelig urettferdig noen ganger ja, og noe dritt at en ikke kan gjøre noe fra eller til heller. Men håper at det går veien snart her.
 
Blir overrasket om den ikke gjør det [emoji14] haha

Temper du da? :) håper du får raskt positiv test ♡
Hihi, hvem vet ;)

Nei jeg gjør ikke det, har vurdert det mange ganger men har ikke tatt meg bryet med det enda, selvom det ikke ligger så mye i det :p Får håpe det ja :)
 
Det blir tett :) Da får de nok mye glede av hverandre :) Vi har en på drøyt 2,5 år, så her blir det fort minst 3,5- 4 år mellom..

Det blir nok travelt, men de vil få mye glede av hverandre:)
Greit med litt større aldersforskjell også, da kan eldstemann hjelpe til litt:)
 
Det blir nok travelt, men de vil få mye glede av hverandre:)
Greit med litt større aldersforskjell også, da kan eldstemann hjelpe til litt:)
De kan hjelpe litt selv om de er små ;) ikke på samme måte kanskje men [emoji14]

Her var frøkna veldig opptatt av å hjelpe til den lille stunden vi fikk ha lillebror. Hun passet på at han hadde lue på, og pledd, så han ikke frøs. Og gi smokk. Og når vi hadde vært ute skulle hun hjelpe til med å kle av osv ♡ varmet veldig å se en så liten frøken være en så "stor" person ♡
 
Back
Topp