2016 spire?

Babyønsket3

Flørter med forumet
Da jeg ikke har så mange å kunne prate med ang prøving og veien mot å skulle bli mamma, så tenkte jeg at det kunne være fint å skrive dagbok her på BV!
Jeg er 20 år (føler meg som den eneste på tjue som planlegger baby!) og samboer er 22 :-) Vi har snart vært sammen i 5 år, og begynner nå å kjenne at tiden er inne for å få barn! Jeg er selvfølgelig mer klar for det enn han, men samtidig har han den holdningen om at skjer det, så skjer det, og da er det velkomment fra begge sider :-D
Nå er vi i pp3, og håper så inderlig jeg skal få positiv test neste uke! :-) Hadde vært en så fantastisk julegave og et stort ønske oppfylt! Er på CD 25 og 6 dpo nå.. Så er spennende dager fremover..

Dette ble himla langt, men tydeligvis et tegn på at jeg har behov for å få det ut til noen en plass siden ingen vet at vi prøver

8 dpo idag.. Føler hverken at det er TR eller noe annet i anmarsj akkurat idag. Men føler meg litt kvalm og skikkelig tung i hodet idag. Kan komme av mye stress på laboratoriet idag da jeg er vikar på et legekontor denne uken.. Er spent på å teste på lørdag, da er jeg 11dpo.. :-)

Tok denne igår, 9dpo.. enda tidlig, men selvfølgelig blendahvit... Skal teste igjen imorgen siden jeg skal på julebord og er da 11dpo. Idag har jeg hatt mye murringer og en del stikking på venstre side.. Er så sikker på at det er TR som kommer.. Kjenner klumpen i halsen bare ved tanken, da jeg så sterkt ønsker og håper at det er en spire der! Vi har så mange venner og folk rundt oss som blir gravide og får barn, at nå vil jeg at det skal bli min (vår) tur.. :-/ Om den ikke er positiv i morgen, så skal jeg vente til ikm, som er på tirsdag med å teste på nytt, så fremst tr ikke kommer.. Huff, så frustrerende situasjon når ønskene og drømmene er så sterke..
259106c189380b794f98c2ab79af3219

CD 32/ 13 dpo :-)
Fri for strimmeltester, da jeg måtte bruke den siste på lørdag for å forsikre meg før jeg skulle på julebord.. Den var ikke positiv, så har mistet litt motet nå.. :-/ IKM imorgen, så er spent på om tr kommer eller ikke.. Orker ikke teste, venter bare å ser om hun kommer eller ikke, så får jeg svaret på det.
Har hatt en del murringer og vært tung og rar i hodet hele den siste uken, så kan jo være symptom på en spire? Men hvem vet.. Men nå som det nærmer seg tid for tr så føler jeg ingen symptomer på det og føler meg helt fin. Vanligvis har jeg masse murringer og lette smerter 1-2 dager før. :-P men krysser fingrene for at hun ikke kommer og at jeg må ta meg en tur på apoteket denne uken! :-D

Å da kom TR.. Ingen spire i julegave og ingen augustbaby :-( Bare å prøve på nytt i denne pp'en og håpe det klaffer da i stede.. :-)

Er på CD 15 idag, har ikke testet etter EL denne pp og syntes det er helt greit å ikke stresse så mye med det hele! Heller ha holdningen om at skjer det, så skjer det og da er det hjertelig velkomment! Også er jeg så glad for at jeg og samboern har feiret jul hver for oss, da jeg har "fruktbarhetsuken" denne uken :-D kanskje det faktisk blir noe spire da! Etter 1 uke i fra hverandre, tror jeg det blir en del aksjer lagt inn i løpet av uken :-P forventet el den 3 januar og ikm den 16, klarer nesten ikke vente!

Er på CD 15 idag, har ikke testet etter EL denne pp og syntes det er helt greit å ikke stresse så mye med det hele! Heller ha holdningen om at skjer det, så skjer det og da er det hjertelig velkomment! Også er jeg så glad for at jeg og samboern har feiret jul hver for oss, da jeg har "fruktbarhetsuken" denne uken :-D kanskje det faktisk blir noe spire da! Etter 1 uke i fra hverandre, tror jeg det blir en del aksjer lagt inn i løpet av uken :p forventet el den 3 januar og ikm den 16, klarer nesten ikke vente!
Jeg droppet også testingen i to perioder. Var en befrielse og lettelse på en måte, samtidig stressende siden jeg ikke hadde kontroll. Men det er vel kanskje greit å ikke ha kontrollen noen ganger :) Lykke til med prøvingen i hvertfall! Håper spiren sitter for dere :)

Å som jeg angrer på at jeg ikke har testet etter el allikevel.. Frykter og bekymrer meg for at det ikke gikk denne mnd heller, selv om vi har lagt inn aksjer nesten hver dag denne uken som gikk.. Bare å vente å se til ikm den 16 januar. Blir 2 lange uker, men men! Vet liksom ikke helt nårtid el har vært og dermed ikke hvor mange dpo.. Men, bare å krysse fingrene og håpe at det endelig har klaffet denne gang! :-) Har alldeles ikke lyst til å gå inn i pp 5..

Du er ikke alene om å være 20'år og prøver:helloJeg er selv 20, og samboer er 26. Vi er inne i pp2 nå:)
Godt jeg ikke er den eneste :-) Men når man har vært i et forhold i snart 5 år, så begynner man å ønske seg andre ting.. Har også lyst til å være ung mor, så tiden er perfekt for meg :-D
Så artig, håper dere slipper så mange flere ;-)

Bare noen dager til ikm nå, har hatt bortimot en uke med murringer, kramper og veldig oppblåst.. Itillegg syntes jeg at puppene har endret seg litt, men er nok sikkert bare ønsketenking.. :-/ Er så frustrerende å vente.. Har ikm på lørdag den 16, så er ikke mange dager igjen, men dagene går så sakte. Har heller ikke testet tidlig, tenkte jeg skulle klare å holde meg til helga, men måtte bestille meg noen BT, og håper de er i postkassen i morgen når jeg kommer hjem fra jobb :-) Kjenner på kroppen at jeg kommer til å bli veldig skuffet om det ikke har klaffet denne pp'en heller.. Har så løst å få baby før året er omme og spesielt før det blir så seint på året.. Lei av å være en av de i statistikken som må prøve lenge, selv om det bare er 4pp..
Off, mange tanker og ikke så mange andre å prate med det om.. Godt å ha dagbok på BV :-)

Da kom TR to dager før jeg forventet, dermed har også EL vært tidligere enn jeg trodde.. Er da nå på 31 dagers syklus, i stede for 33.. Kjedelig å ha tenkt at syklusen er så lang, men så er den plutselig kortere.. :-/ Så dermed ble det ingen septemberbaby på oss, så da satser vi på en oktoberspire i stede! Ufattelig kjedelig å hatt masse symptomer i lang tid i forveien før TR, noe jeg aldri ellers bruker.. Jaja, bare å vente på å bli ferdig med blødningen, så skal det bli masse sengekos i ukene fremover :-)

Da kom TR to dager før jeg forventet, dermed har også EL vært tidligere enn jeg trodde.. Er da nå på 31 dagers syklus, i stede for 33.. Kjedelig å ha tenkt at syklusen er så lang, men så er den plutselig kortere.. :-/ Så dermed ble det ingen septemberbaby på oss, så da satser vi på en oktoberspire i stede! Ufattelig kjedelig å hatt masse symptomer i lang tid i forveien før TR, noe jeg aldri ellers bruker.. Jaja, bare å vente på å bli ferdig med blødningen, så skal det bli masse sengekos i ukene fremover :)
Lykke til i neste pp... :)

Back
Topp