.

Du prøver å bli gravid, men går på P-piller? Eller har dere prøvd lenge, men du går på P-piller pga smerter?

Ser at den kan være litt forvirrende, ja. Jeg er ikke i et forhold, er enslig og skal i gang med IUI ved rikshospitalet. Er helt i starten av prosessen. Legen forespeilet meg lang ventetid fra jeg fikk innkallingen, så der bommet hun litt. Hadde sett for meg 2-3 mnd, og planen var å slutte på pillene når jeg fikk datoen fastsatt. Derfor er jeg usikker på om hormonene mine er stabilisert nok for å gi korrekte verdier så kort tid etter. Men ser etter et søk på nett at hormonene skal stabilisere seg etter 3-7 dager, så satser på at det går greit :) Jeg går forøvrig på pillene for smerter, ja, og det er derfor ønskelig å ikke slutte på dem før jeg er nødt.
Aha:) Da ble det liksom litt med logisk:) Har dessverre ikke svar på spm dine. Selv fikk vi avslag to ganger av riksen fordi sykehuset vi tok alle prøvene, sendte henvisning før alle prøver var tatt:P

Ja, har hørt flere snakke om avslag også fordi celleprøven og andre gyn-prøver ikke var tatt hos gynekolog, men hos fastlegen. Jeg sendte henvisning via fastlegen, men hun oppgav at jeg hadde time hos gynekolog og at prøvene ville bli ettersendt. Fikk du avslag etter utredningstimen eller allerede etter henvisningen? Ble brått redd for å få avslag etter timen på sykehus.:sorry:
Sykehuset sendte henvisning til riksen før samboer hadde levert sin prøve. Derfor avslag. Gikk i orden da alle papirer var i orden:)

Back
Topp