2015 barn

Luna30

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Tenk at neste år så har vi skolebarn :nailbiting:

Det går så utrolig fort! Gruer meg :sorry:
 
Helt utrolig. Mi fylte fire for under 2 mnd siden...
 
Tror ikke det kommer til å gå opp for meg før første skoledag, de er jo så små enda... :p
Små ja. Mi er yngstemor i familien også. De andre to går på skolen så d ert blir rart når vi ikke lenger har unger i bhg.

Jeg har fortsatt tungt for å ta inn over meg at hun begynner på førskolegruppen etter sommerferien. Den sommerferien jeg har nedtelling til. Under 100 arbeidsdager igjen og synkende.
 
Har tenkt på det mange ganger! Synes det er så spesielt å tenke på, er jo ikke lenge siden hun var baby ❤️
 
Glad det er et år til skolestart.. han var 5 denne uken, ikke klar for skole enda
 
Glad det er et år igjen ja, mi skulle etter terminen hatt to år igjen, men sånn ble det ikke. Det går nok bra, men hun er jo nettopp fylt 4
 
Jeg var ikke på forumet her da jeg fikk datteren min i 2015, men hun blir 5 i mars, og det er så rart å tenke på at hun skal begynne på skolen neste år :woot:
I dag tidlig hadde hun tatt på seg bhg sekken og stod og så seg i speilet, da hun utbrøt: "se, jeg ser ut som en skolejente!" :Heartred Og det gjorde hun, følte jeg fikk et lite "frampek" der og da:Heartred
 
Ja har skolegutt til høsten og jammen meg har det gått fort. Har gledet meg i alle år men da bhg i i februar sendte ut mail om info og plan for våren for skolegruppen gikk det virkelig opp for meg at nå er det bare noen små måneder igjen. Spørs om de får gjort så mye av det da pga disse koronatider
 
Ja har skolegutt til høsten og jammen meg har det gått fort. Har gledet meg i alle år men da bhg i i februar sendte ut mail om info og plan for våren for skolegruppen gikk det virkelig opp for meg at nå er det bare noen små måneder igjen. Spørs om de får gjort så mye av det da pga disse koronatider

2015 er jo normalt ikke skole til høsten, har din fremskutt skolestart?
 
Jeg tenkte desember 2014-barn jeg, siden hun er medlem av januar 2015.

Ja, det er vel mulig, jeg har jo også en "skulle vært jan 16" som er des 15 unge
 
Lykke til. Det er nesten mer skremmende å tenke på at de skal begynne på skolen enn når de faktisk gjør det. Har 2013 barn så 1 klassing nå. Litt spesielt for oss med 2013 barn som nr 1 og plutselig ble vi lærere før barna har gått 1 år på skolen.
 
Den "skremmende" delen av at hn skal begynne på skolen er at hun er desemberbarn, født i jula. Jeg vet at det går helt fint med skolestart sånn generelt, jeg er "hjemmelærer" for en 11 modell og en 08 modell nå, så skolestart i seg selv er ikek noe uvant, men de var i det minte 6 år da, ikke 5,5 og minstemann.

Men det går bok bra, det er bare rart å tenke på
 
Den "skremmende" delen av at hn skal begynne på skolen er at hun er desemberbarn, født i jula. Jeg vet at det går helt fint med skolestart sånn generelt, jeg er "hjemmelærer" for en 11 modell og en 08 modell nå, så skolestart i seg selv er ikek noe uvant, men de var i det minte 6 år da, ikke 5,5 og minstemann.

Men det går bok bra, det er bare rart å tenke på

Enig, men en del år til her for yngste :p eldste er også 5,5 ved skolestart, men fyller på høsten i det minste ;) begge er små for alderen, og spesielt yngste
 
Back
Topp