2012 og 2013 baby?

vikke25

Andre møte med forumet
Andre enn meg her som har gjort seg fortjent til medlemskap i både 2012 og 2013 klubben? Har ei jente født i mars i år og er nå gravid igjen :happy093 :happy093
 
Oi, moror :D Gratulerer så masse :D

Jeg har barn født i mars 2år etterhverandre. Dvs eldste var et år når han ble storebror :D Men de er skolegutter nå :p
 
Hvordan syns du det var? Er veldig spendt på dette. Har i tillegg en gutt som blir 4 når det nye tilskuddet kommer.
 
Jo.. jeg vet jo ikke om noe annet.
Det er mye jobb :D Men det er viktig å ha rutiner på ting :D

Nå var det mine to eldste da, så jeg hadde ikke en til å ta hensyn til .

Men jeg fikk tredjemann året etter igjen :p
 
Gratulerer så mye og lykke til! Jeg har 1,5år mellom mine (mai 05 og nov 06) og hadde det ikke vært for en grusom fødselsdepresjon hadde det sikkert vært mye lettere, men jeg unnet ingen å få to tette. Det er min erfaring fra de to første åra....MEN så kommer tiden nå da, hvor de har blitt større, jeg er frisk og alt i grunn er supert, sååå ser jeg jo det positive ved å ha to tette også ;) Feller vi ofte går i nå er at vi behandler de alt for likt og det kan bli feil i diverse situasjoner.
Unner deg en super barseltid når den lille kommer! Og sug til deg all hjelp og avlastning du kan få :D
 
Ikkje meg men eine svigerinna fikk samtidig med meg og hu vente igjen til sommeren... Eg hadde daua, men pga at eg har kjedeprolaps, har me ikkje sex, så er rimelig safe :p
 
Ikkje meg men eine svigerinna fikk samtidig med meg og hu vente igjen til sommeren... Eg hadde daua, men pga at eg har kjedeprolaps, har me ikkje sex, så er rimelig safe :p

Har du så gale prolaps at dere ikke kan ha sex? Jeg har og, men går fint med sex etter langt forspill. Jeg har cystocele.
 
Har du så gale prolaps at dere ikke kan ha sex? Jeg har og, men går fint med sex etter langt forspill. Jeg har cystocele.

Eg har rectocele. Eg føler meg som ein mann :/ Det føles ut som det henger ut..... Eg har ikkje sett og siden eg føler det så tydelig, så vil ikkje me ha sex..
 
Kommer ut på meg og (selv om det kanskje er enda verre med rectocele), og var redd for å ha sex... Men etter jeg var hos gynekolog turte jeg. Gjorde litt vondt de første gangene, men er blitt bedre og bedre for hver gang. Må bare finne stillinger som funker og ha langt forspill... Dumt om det skal ødelegge hele sexlivet, så vil anbefale å prøve. Blir jo bare vanskeligere å komme i gang jo lenger man venter.
 
Med rectocele må man ofte ha fingerer innvending for å få ut avføring, da friste lite med ein kuk inni der da....

Og nei, her blir det ikkje sex når eg har det slik...
 
Back
Topp