2012 er jo skuddår :O

me&mykids

Andre møte med forumet
beggynte å pluttselig å få en følelse a at dette da blir en skuddårs baby :O
er jo skudd år i år så en eller flere a babyene blir vell føtt 29 februar :O
håper ikke denne følger storesøsters eksempel hadde termin 15 februar å hu kom 3 mars:P
har nå termin 12 februar å komme ungen 17 dager oover tiden slik som storesøster så blir det jo 29 februar hehe huff alt det man kan undre over :P

Har tenkt på det selv! Men 17 dager over nekter jeg å gå! Sist ble jeg satt i gang 10 dager på overtid, så håper det blir noe av det samme gangen her :)

Jeg har IKKE tenkt å få noe skuddårsdagbaby i hvertfall! Så lenge går jeg bare ikke! Men det er jo en fare for at det blir noen her:-)

Jeg har tenkt på det samme.
Jeg har termin 22 foreløpig, så er jo ikke mer enn 7 dager jeg må gå over.
Da jeg var gravid med gutten ble jeg satt tilbake noen dager også, så kan jo være det skjer nå også.

Men jeg fødte før tida, og håper å gjøre det nå også

oi, den hadde jeg ikke tenkt på :D

Jepp det er det! Hehe..

Jeg har termin 23. Men siden jeg skal ha ks, så slipper jeg nok å bekymre meg for skuddårsbaby :)

Eg hadde termin i går
Så det ventes i spenning på når lille frøkna skal finne det for godt å komme ut emoticon
forundrer meg ikkje om det blir i morgen...men hadde vært litt kult om hu kom 1. mars som er min fars bursdag

hadde termin 20/2... i dag kl 1330 har jeg time på sykehuset, kan hende jeg blir satt i gang, da blir det ihvertfall skuddbaby ...stakker :)

argh... jeg blir satt i gang i morgen.... Hode mitt her lagt hat på skuddårsdagen... Dumme dumme dag som ikke finnes i 3 av 4 år...!!!! hva skal vi si på bursdagen da...? Gratulere med dagen din i dag... ehhh morgen.... i går... nei... om 3 år!!! hmpf... ;p jaja... blir vell nødt til å finne det positive i dagen iom at jeg blir igangsatt da...!!!

Fru Løe skrev:
argh... jeg blir satt i gang i morgen.... Hode mitt her lagt hat på skuddårsdagen... Dumme dumme dag som ikke finnes i 3 av 4 år...!!!! hva skal vi si på bursdagen da...? Gratulere med dagen din i dag... ehhh morgen.... i går... nei... om 3 år!!! hmpf... ;p jaja... blir vell nødt til å finne det positive i dagen iom at jeg blir igangsatt da...!!!

Masse lykke til:) Det er ikke sikkert at babyen din kommer før etter midnatt:)

:) han kom 57 min etter vi hadde gått inn i 1. mars :) hurra ;)

Back
Topp