2010 torsdag 16 desember

Looney

Forumet er livet
VIP
8 dager igjen til julaften

God morgen! [:)]

Her regna det masse i går kveld, men nå er det plutselig -3 grader igjen, og det har snødd litt ser jeg, så det er vel et satans føre der ute. Mamma kommer og kjører ungene i bhg i dag da, så jeg slipper å tenke på å ut på glatta.
Jeg stikker på trening etterpå, troooor jeg tar en runde PulsSpinn før min vanlige runde med styrke. Det blir litt av ei økt, men kompenserer kanskje litt for at det ikke ble trening i går.
Senere i dag skal jeg bare slappe av hjemme, kose meg litt med mine sure små, og etter de har lagt seg i kveld kommer sambo hjem! [:)] Han fikk dessverre ikke noe fly før sent i kveld, så ungene får jo ikke sett han før i morgen kveld... [&o]

Ha en fin torsdag dere! [:)]

I dag tok jeg ikke sjangs på å kjøre bilen fra morningen av altså..Her har vi speilglatte veier pluss snø og veldig sterk vind. Sånt sett er det greit at jeg er hjemme og ikke i arbeid..

Skal til legen 09.20 men sambisen ringte og sa at jeg bare måtte hive på meg og ungene klærna og begynne å kjøre..Var vistnok totalt kaos på veiene..Normalt bruker jeg 20 min inn til sentrum

Jaja ser jeg at det ikke går så avbestiller jeg bare timen

Fri i dag så har lang helg[:D]
Planen er at vi skal i åpen bhg men når der er total kaos på veien så vet jeg ikke om jeg orker å gå ut!

Maen reiser og på jakt så jeg er alene med ungene på søndag!

mårnings!

ble med hjem til naboene etter levering på skolen, de har pussa opp og fått nye møbler. akkurat sånn tvbenk som jeg vil ha!!! men de har laga den selv så kan vel nesten ikke kopiere den. fint var det[:)]

nå har jeg spist og aner ikke hva dagens planer er. julekort skulle vært sendt og sikkert noen småting, får se hva jeg gidder. er jo egentlig ganske lurt å være småsjuk nå for da blir jeg frisk til jul[:D]

N ble levert i bhg l ni, og jeg hoppet til køys igjen. Sto opp nå, og det samme gjorde gubben for han "jobber" hjemmefra  idag. Straks må jeg til Lillestrøm for jordmortime, og kl fire tar vi toget fra nedi gaten her til Oslo for å se Puttipluttipott. Blir sikkert en fin fin dag dette[:)][:)] Masse Nicholas kos i dag.

Da har jeg vært hos legen og fått noen tabletter som skal roe ned hostingen min[:)] Men en ting jeg syns er snålt er at når jeg fikk dem i juni var det ikke rød trekant på dem men nå har dem fått det......Snålt

Planen nå i dag er å ta turen ut i lag med Heidi. Vi skal nemlig opp til ei vennine av meg for jeg trenger litt scrappehjelp

Så får vi se hva dagen bringer[:)]

Vært hos jordmor og nå er blodtrykket skyhøyt igjen[>:] Skal tilbake for ekstra kontroll allerede i morgen. Dette passer som alltid dårlig. Hvordan kan jeg slappe av mer enn jeg allerede gjør nå da? SOver jo nesten hele dagen jeg[8|] Ja ja det går seg vel til....

Da har jeg scrappa 3 rammer[:)] Er så fornøyd[:D][:D]

Hva er grunnen til det høye blodtrykket da Looney? Eller er det det de ikke vet kanskje. Kan vel ikke stresse på oss konstant høyt blodtrykk vel? Eller er det jeg som er uvitende nå?

Kjempeglatt alle veier i dag ja. Vi sto på fire hjul ned bakken i morges vi[8D] I kranbilen til mannen. Til og med han ble litt redd ja. Jeg skal i forening i kveld og håper noen av de andre kan plukke meg opp langs veien for jeg kommer meg ikke ut med bilen[>:]

God bedring til alle syke! Her i huset er det så godt som over heldigvis.

Da er ungene lagt, og det frister veldig å tusle etter... fy søren, så slitsomt det er å være alenemor!

ORIGINAL: Skrållan

Da er ungene lagt, og det frister veldig å tusle etter... fy søren, så slitsomt det er å være alenemor!

Jeg er gift alenemor føler jeg. [8|] For mannen er arbeidsnarkoman og ser svært sjeldent ungene mer enn 1 time i døgnet. [8|] Han er veldig flink med de når han har fri, men det er jo 5 andre dager i uka også....
Men jeg er vent til det og det blir stadig lettere etterhvert som de vokser til. Da Sivert var nyfødt syns jeg det var vanskelig.

ORIGINAL: McBaby

ORIGINAL: Skrållan

Jeg er gift alenemor føler jeg. [8|] For mannen er arbeidsnarkoman og ser svært sjeldent ungene mer enn 1 time i døgnet. [8|] Han er veldig flink med de når han har fri, men det er jo 5 andre dager i uka også....
Men jeg er vent til det og det blir stadig lettere etterhvert som de vokser til. Da Sivert var nyfødt syns jeg det var vanskelig.

Gubben så ungene max 2 timer i døgnet tidligere han også, men de 2 timene var gode, hehe. Er nok bare litt ekstra sliten i dag siden jeg er på dag 4, blir nok bedre over helga igjen. Jeg er jo vant til å være alene jeg også, men i dag har ungene vært litt ekstra sutrete og masete...
Kan tenke meg du synes det var slitsom da Sivert var helt ny, sånn sett er jeg glad ungene er så store som de er.

McMor: de vet ikke årsaken, men vurderer jo hele tiden svangerskapsforgiftning. Men jeg har jo ingen andre tegn nå, og føler meg ganske bra om dagen.

Vi er hjemme fra Puttipluttipott. N satt som et tent lys hele forestillingen og har ikke snakket om annet i ettertid. Så dette var en suksess. Gubben er ute med en kompis og handler julegaver, det er de sikkert ikke alene om. N ble nettopp lagt men det er allerede stille der inne. HAn var nok sliten etter denne dagen ja. Men det er jeg også.

Krysser fingrene for at du ikke får svangerskapsforgiftning da, og at lillemor får være inne i magen noen uker til[:)]

Må jobbe et par timer lenger i morgen pga sykdom, syter litt med det kjenner jeg. Burde hoppe i seng nå, skal opp om seks timer[&:]

Back
Topp