2010 logoene

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Nå har jeg laget noen, jeg kommer til å lage flere i løpet av kvelden med flere bilder [:)]

Nr 1:

Nr 2:

Nr 3:

Nr 4 :

Nr 5

Nr 6

Nr 7

Nr 8

Nr9

Nr 10

Likte nr 4 og 5 jeg. [:D] Samme hvilken jeg tar egentlig. Så flink du er Tiiine!

Dette var litt av ett prosjekt! hehe. Flink med data kan jeg hvertfall ikke si jeg er! [8D]

så flink du er[;)]jeg vil ha nr 1[8D]

ORIGINAL: Sikon

ORIGINAL: JeanetteB

Dette var litt av ett prosjekt! hehe. Flink med data kan jeg hvertfall ikke si jeg er! [8D]

Men du fikk det til :-)

Ja etter mye svette og tårer! hehe..Neida..det var ikke så vanskelig!

Ligger noen flere!

Du er kjempeflink! Hvor finner du de nydelige bildene? Og i hvilket program lager du dem? Dette har jeg lyst å lære meg[:D][:D][:D]

Du er virkelig skikkelig flink!!
Jeg blir så imponert!!
Er det noen som vet hvordan man får midtstilt bildet og tickeren?

kan jeg få nr 6 ?

flink du er[:)]

Må bare forsyne dere med den dere vil ha [:D]

ORIGINAL: LALA84

Du er kjempeflink! Hvor finner du de nydelige bildene? Og i hvilket program lager du dem? Dette har jeg lyst å lære meg[:D][:D][:D]

Prøver igjen![8D] *masemase*[:D]

Oh sorry [:o] Jeg finner de på google,søker på det man ønsker så kommer det masse opp... Jeg bruker photoshop cs 3 som er ett supert program men det koster flesk dessverre [&o]

en del som bruker photoscape det er gratis og ganske ok... Bare google det fram :D

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Oh sorry [:o] Jeg finner de på google,søker på det man ønsker så kommer det masse opp... Jeg bruker photoshop cs 3 som er ett supert program men det koster flesk dessverre [&o]

en del som bruker photoscape det er gratis og ganske ok... Bare google det fram :D

Ok, tusen takk![:)] de "rammene" rundt bildet, er det sånn som er inne på photoshop? Jeg har photoshop, usikker på hvilken, men litt grønn på området ENDA[:)] må prøve meg litt frem tror jeg...

Nei det lages med ulike brushes som man må laste ned fra nettet [:)]

Har du lyst til å lage en til meg? helt lik den nr 10, men siden jeg hører til april 08 og her så vil jeg ha det på signaturen.
Du kan godt forkorte om det blir for mange boksaver[:)]
Feks tilhører Apr 08 og Jan 10

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

Har du lyst til å lage en til meg? helt lik den nr 10, men siden jeg hører til april 08 og her så vil jeg ha det på signaturen.

Det skal jeg få gjort,gjør det i kveld når prinsen har lagt seg [:)]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

Det skal jeg få gjort,gjør det i kveld når prinsen har lagt seg [:)]
Takk[:D][:)]

Jeg får det ikke til! Når jeg skal lime inn er det ikke noe å lime inn![8|] Blonde meg....[:D] Hvordan var det igjen?

[;)]

Under hvilke felt skal man skrive inn adressen??

Back
Topp