200211 SøNDaGsPrAtEn

Looney

Forumet er livet
VIP

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz tar kvelden jeg nå

ORIGINAL: Looney

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz tar kvelden jeg nå

Jeg skulle hoppe i seng for 5 minutter siden men så kom jeg på at jeg skulle jo kose meg med vin...best å ta et glass nå da...enn at jeg glemte det da[&:] tydeligvis sjelden jeg tar et glass......[;)]

God morgen godtfolk! [:)]

Her er vi i full sving! Tobias har fått på seg den ene av nygensrene, med Lynet McQueen på. Så han går rundt her og er skikkelig stolt og mener han er sååååå fin! [:)][:)]
Kl 10.30 skal vi i 2-årsdag til jenta til bestis, og det blir koselig! [:D] Hun vokser til hun også, det er sikkert... synes ikke det er så lenge siden hun ble født jeg! [8D]
I ettermiddag skal vi bare være hjemme, har nok av prosjekter her. Og i kveld skal jeg på Zumba! [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

Kjenner jeg blir litt misunnelig på dere som har det så koselig i helgene[X(][:D] her var det en kjedelig lørdagskveld på byen, haff[:-]

Er på jobb. Ute skinner sola, og er grisekaldt[>:] møkkavinter!!
Unga kommer hjem i kveld og jeg tar tidlig kvelden

Her sto vi opp til nydelig vær[:D][:D][:D] Men litt kaldt var det da

Så planen i dag er først trening, så skal jeg prøve å få tid til å leke med snuppene ute før vi alle sammen skal kose oss med pinnekjøtt i dag[:)] Ikke helt min favoritt middag men greit å ta siste pose i fra fryseren...[;)]

Hahaha dagens kommentar i fra Heidi

Mamma du har så masse hår i håret ditt

Sjønne jenta mi

Her sto gubben opp med barna i halv ti tiden og jeg sov videre til elleve. Kunne vel eosve i hundre timer til, men kan ikke ødelegge hele søndagen heller. Nicholas er nettopp reist på kino med morfar. De skal se "Yogi Bjørnen". Pappa hadde også kjøpt med parfyme til meg da han var på Kypros i jobbærende forrige uke.
 Pappa tilbød seg også å spandere pulk på oss til neste skisesong slik at vi kan ta med Josephine på skitur også[:)] Nice, for da slipper vi å kjøpe det selv for de er jo svindyre.

Josephine sover enda, og har ikke fått av seg pysjen. Sambo skal bade henne når hun våkner nemlig[:)]
Vår andre planer var egentlig skitur, men det er altfor kaldt med -18. Så da tenkte vi trene, men rompa passer så godt i sofaen. SÅ vi får se....

Da har jeg hatt ei goe hardtreningsøkt[:D][:D]

Nå skal jeg henge opp noen klær, skrelle poteter til middagen

Så stikker jeg over til bhg med jentene mine

Da har jeg og Heidi kosa seg ute i bhg[:)][:)] Vilde gav seg etter en liten stund..Var kaldt for henne
Var ute en times tid

Og gud jeg er mett i magen gitt...nam nam med pinnekjøtt,potet og pølse[:D]

Sitter her mett på kyllinggryte jeg! [:)]

Var koselig i 2-årsdag, er så koselige mennesker vettu! [:D] Etter middagen har jeg nå ryddet i undertøysskuffa mi, og det var på tide, haha. Kasta 3 ammebh'er jeg vet jeg aldri kommer til å bruke igjen, Gud vet hvorfor jeg i det hele tatt har spart på dem!
Lurer på å droppe Zumba i kveld jeg, selv om jeg kunne trengt treninga... men er litt lei av det! *tenke tenke*

Brått sur på gubben fordi vi ikke blir enige om ferieplaner for dette året[:@][:@] Kan ikke han bare være enig med meg da??

[:@][:@][:@][:@]Grrr................[:@]

Tenk i går kveld la vi Sivert kl. 18.50. Kl. 06.15 våknet han i morges. Jeg gikk inn og bysset han litt, la han og han sov videre til 09.30! [:D] Det er litt b-mennesker i ungene mine også....
Har vært en super søndag. Vært i Lillestrøm og kost oss på cafe, laget herlig søndagsmiddag og bare slappet av foran peisen. [:)]

I morgen skal jeg på sykehuset å fjerne en føflekk i hodet. Gruer meg. liker ikke å bli skjært i men nå har jeg utsatt dette i flere år og den blir jo ikke mindre....[8|]

ORIGINAL: Skrållan

Hva vil han da Looney, og hva vil du?

Jeg vil laaaaaaaaaangt avgårde[:)] Thailand, Mexico eller Fillipinene. Har hatt han på gli men nå mener han at snuppa er for liten. Hønefar altså[>:] Han vil da heller på charterferie type Hellas, Spania osv. Eller kanskje til Marbella hvor vi har vært to år på rad, og som han forrige uke sa han absolutt ikke gadd[&:] Hurra for å ombestemme seg[:@]

Jeg vil laaaaaaaaaangt avgårde[:)] Thailand, Mexico eller Fillipinene. Har hatt han på gli men nå mener han at snuppa er for liten. Hønefar altså[>:] Han vil da heller på charterferie type Hellas, Spania osv. Eller kanskje til Marbella hvor vi har vært to år på rad, og som han forrige uke sa han absolutt ikke gadd[&:] Hurra for å ombestemme seg[:@]

Har vært på Filippinene to ganger, faren min bodde der i 7 år. Jeg ville ikke reist dit uten å ha med meg lokalkjente. Det er et meeeeget spesielt land....

Jeg skjønner tankegangen til dere begge egentlig jeg. Fillipinene hadde jeg ikke turt med så små barn, hører jo så mye rart derifra. Men Thailand og Mexico er jo fine, greie land å reise til med små barn. Og snuppeline ammes jo endel enda til sommeren, så sånn sett er jo hun lett å reise med. Om dere bestemmer dere for Mexico, så gjør plass til meg i en koffert da! [8D]

enige blir vi ikke iallefall[&:] Men vi diskuterer i allefall konstruktivt for engangs skyld[&:] Men ser ut til at jeg taper altså[>:]

hva med usa-miami, eller sydney australia eller noe sånt.

Er nok også enig med samboeren din...Jeg hadde ikke turt å reise til Thailand osv med så små barn...Noen barneleger sier det ikke anbefales før 2 år.. Lykke til og håper dere blir enige[:)]

Back
Topp