Vårsol2022
Forelsket i forumet
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har vært ute for det samme? Venter på time ved brystdiagnotisk senter, men det er en hel måned til.
Trøster meg med at legen mener det bare er bivirkning fra alle hormonene jeg har tatt ifm ivf, men den burde vel begynne å minske nå etterhvert? (var ferdig med hormonstimulering i slutten av mars).

Jeg fant en kul i brystet i vinter. Da hadde jeg vært gjennom 6 runder med stimulering med maksdoser på siste forsøk. Jeg fikk heldigvis komme raskt til og det viste seg å være en cyste som forsvant når de skulle ta biopsi. Fikk ikke noe godt svar på om det kunne være hormonrelatert, men har tenkt selv at det var årsaken.
Ventetiden før jeg fikk kommet til var tøff. Sender deg en god klem og husk at 9 av 10 kuler som blir sjekket er ufarlige![]()
Takk for svar og godt å høre at kulen var ufarlig og forsvant...redd for at det må operasjon til, men ser det ikke er i alle tilfeller heldigvis. Det går nok bra![]()

Biopsien tok det via nål og lokalbedøvelse så trengte heldigvis ikke operasjon Det var ikke vondt og gikk veldig raskt.