Lightning85
Glad i forumet
Rekker en liten oppdatering før jeg legger meg
Er halvveis idag, 20 uker! Herlifred hvor fort tiden har flydd! (Trodde aldri jeg skulle si det
Halveis dagen er feiret med jobb, kjøttdeig/dolmio/spaghetti til middag, en middagslur, klippe gubbens hår, håndvasking av fin kjolen som ble brukt på julebordet forrige fredag(litt treeeg
), og så ble det en episode av serien Lie to me på Nettflix
En ganske vanlig og kjedelig dag
Ellers, svangerskapsmessig, jeg venter fortsatt på første tydelige spark:/ Synes jeg merker noe svake greier dersom jeg sitter stille, men er så usikker på om det er luft, strekking av livmora, eller noe slags krampe greier. Så får gi det noen uker til, så kanskje både jeg og samboeren kan hilse på gutten vår<3
Magen er blitt temmelig utstikkende, og jeg føler meg veeeeldig gnudd! Er et større ork å bøye seg å ta på skoa f.eks, så må jo være noe der inne???
Formen er usedvanlig god, og med litt tilrettelegging på jobb, er jeg i 100% arbeid. Håper det fortsetter slik!
Veldig hyggelig å være her inne med alle dere søte jenter!
Gleder meg til å bli enda bedre kjent med dere<3
Er halvveis idag, 20 uker! Herlifred hvor fort tiden har flydd! (Trodde aldri jeg skulle si det
Halveis dagen er feiret med jobb, kjøttdeig/dolmio/spaghetti til middag, en middagslur, klippe gubbens hår, håndvasking av fin kjolen som ble brukt på julebordet forrige fredag(litt treeeg
Ellers, svangerskapsmessig, jeg venter fortsatt på første tydelige spark:/ Synes jeg merker noe svake greier dersom jeg sitter stille, men er så usikker på om det er luft, strekking av livmora, eller noe slags krampe greier. Så får gi det noen uker til, så kanskje både jeg og samboeren kan hilse på gutten vår<3
Veldig hyggelig å være her inne med alle dere søte jenter!