20 uker idag og halvveis:-D

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Helt urolig som tia flyyyyr av gårdeemoticon Jeg er i super form og livet er herlig!!! Måtte det fortsett sånn

20 uker i dag? :)
Trodde det var i morgen jeg :P

Grattis! Nyt den gode formen :D

Det finnes minst 3 måter å utregne et svangerskap på, så litt forskjell vil det alltids være =) 
GRATTIS MED HALVVEIS SVANGERSKAP!

Hurra!
Jeg skulle også egentlig vært halvveis i dag eller i morra, men ordinær ultralyd ville det annerledes :P

Grattis med 20 uker!!! =)

*TryllTryll* skrev:
20 uker i dag? :)
Trodde det var i morgen jeg :P

Grattis! Nyt den gode formen :D

Jeg har 30 dagers syklus, så aner ikke om det kan ha noe og si? Jm sa jeg var 19+2 dager på onsdag da vi var på ul, så er det ikke riktig jeg er 20 uker idag da?Det jeg har kommet fram til hvertfall.. Og tusen takk for det

Fru H skrev:
Det finnes minst 3 måter å utregne et svangerskap på, så litt forskjell vil det alltids være =) 
GRATTIS MED HALVVEIS SVANGERSKAP!

Tusen takkJa, jm på ul kom fram til en annen termindato for meg, selvom jeg hadde utregnet det riktig på BV sin terminkalkulator, så jeg blei satt 3 dager tilbake! Fra den 10 til den 13 september!

Fragle1 skrev:
Hurra!
Jeg skulle også egentlig vært halvveis i dag eller i morra, men ordinær ultralyd ville det annerledes :P

Hihi, blei satt tilbake 3 dager jeg også

Ro_25 skrev:
Grattis med 20 uker!!! =)

Taaaakk<3

Internasjonalt er vel svangerskapet 40 uker, noen i Norge regner 40+2 og noen 40+3
Ikke rart man blir forvirret!

emoticon emoticon  Grattis med halveis!

Back
Topp