20 uker i morgen!

RAB

Glad i forumet
...3 mnd igjen å jobbe :-D herreguuuud...dette går fort altså!!! Og har så mye å ordne før babyen kommer...veden må inn....må skru ferdig verandaen....babyrommet må fikses, og finne frem ting...vaske klærne osv.. og vi skulle gjerne ha blitt ferdig med badet...phu...blir nesten litt panisk her jeg nå :-S

Shit!!!

nei, uff nå stresser du meg noe voldsomt her! alt jeg må få i orden også! Og så kommer jul og julegaver innimellom der igjen!

Gratulerer med 20 uka imårra Æ e 20 uka idag å 3 daga igjæn t ordinær ul Her ska vi kjøp oss nytt hus, så e litt stressa vi å Rart å tenk på at æ snart ska ut i mammapermisjon igjæn, e jo nettopp færdi me dein forrige Ska jobb i ca 4 mnd t æ :)

Går du ut i permisjon i november??? Derfor veldig fort ja! Merker det nesten ikke jeg plutselig nå er jeg nesten halvveis! Går fortere denne gangen en sist. Men tror det har mye med at jeg har en liten en pluss en jobb jeg trives med;)

Hehe :-) nei..men "runda av" ;-) men 3 mnd 1/2 mnd og noe ferie inni der et sted :-D

Veranda snaaaart ferdig :-D JIPPIIIII ;-)

hehe sånn sett ja ;D  Uten ferie så er det vell nesten 4mnd her! Får smøre meg med tolmodighet! Men tror det kommer til å gå fort!

Deilig å være ferdig med verandaen da!! Akkurat blitt det selv.. eller er vell litt tid siden nå, men alt som er ferdig er bra;)

Back
Topp