20 uker:D

Anita89

Elsker forumet
Da har jeg passert 20 uker i dag:D Ukene har gått fort, og håper de neste ukene kunne gått enda fortere:D 

Ha en fin helg alle sammen:)

Syns ukene før uke 12 gikk SAAAAAKTE, men nå raser ukene forbi og jeg sitter å ser tilbake på et halvt svangerskap allerede! :) Vi får bare nyte tiden som er igjen, ikke lenge før vi har snuskene her med oss! :) God helg!

Helt sant det du skriver her:) Gleder meg masse til lillegutt kommer. Men som du sier, vi får nyte tiden som er igjen av svangerskapet :)

Jeg o er 20 uker idag;-) Herligt å tenke på at jeg har en frisk å fin jente i magen min, og gleder meg masse til å få møte henne;-D Men frem til nå har det gått litt langsomt, men eg håper det går litt fortere fremover nå, for jeg gleder meg sånt:-)

Gratulerer så masse med 20 uker på deg også:D Så utrolig kjekt å se at vi er flere på samme termin da:D Du er ikke alene om å glede deg over å se babyen vår. Syntes dagene å ukene kunne gått litt fortere enn de gjør nå:)
Jeg sitter bare å vente på å få kjenne spark. Har du fått kjent det til nå eller? :)

Gratulerer så mye med 20 uker! deilig å være halvveis!

Back
Topp