20% på vogner og babyutstyr

mie84

Glad i forumet
40% på barneklær. Hos bare barn sørbø idag og imorgen. Tenkte det kanskje kunne være greit å få med seg ;)
Jeg skal vertfall ta meg en tur å kikke =D

Hørtes ikke ut som det lå i nærheten av Askim, hehe., men supert tilbud da!=) Håper mange får benyttet seg av det=)
Kjekt å dele tilbud ogsånn=)

Jeg har benyttet meg!! Kjøpte rett og slett vogn!! Satt ned ca 2500 kr :) måtte jo bare slå til da ;) den vognen vi hadde bestemt oss for uansett så veldig fornøyd med det :D

Jeg har benyttet meg!! Kjøpte rett og slett vogn!! Satt ned ca 2500 kr :) måtte jo bare slå til da ;) den vognen vi hadde bestemt oss for uansett så veldig fornøyd med det :D

Gratulerer med vogn ;) Hvilken modell kjøpte du? Jeg har leitet hver dag etter skagen stellekommode på finn, men finner ikke :/ Så tenker slå til nå mens det er tilbud =P

Gratulerer med vogn ;) Hvilken modell kjøpte du? Jeg har leitet hver dag etter skagen stellekommode på finn, men finner ikke :/ Så tenker slå til nå mens det er tilbud =P

Ble BRIO happy classic :) den jeg har hatt lyst på :) hadde tenkt å vente til rundt juni med å handle vogn, men jammen ikke sikkert den kommer på tilbud igjen, så måtte bare slå til ;)

Ja enig. Få komoden i hus :D

Ble BRIO happy classic :) den jeg har hatt lyst på :) hadde tenkt å vente til rundt juni med å handle vogn, men jammen ikke sikkert den kommer på tilbud igjen, så måtte bare slå til ;)

Ja enig. Få komoden i hus :D

Ja, det gjelder å slå til mens det er tilbud ;) Selv om det er ei god stund til august enda, men tiden går fort :p BRIO vogna er jo ei kjempe flott vogn da!! Herligt å få det i boks!

Back
Topp