20% på stelleveske!

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
www.babybanden.no har 20% på stellevesker KUN idag! De fører blant annet storksak!

Jeg er jo kjempehappy, for jeg skal ned på posthuset og hente stelleveska mi som jeg bestilte derfra til fullpris, for et par dager siden :p Typisk!!
 
Åh så typisk! Er sikker på at hvis du sender de en mail så får du sikkert refundert de 20% ;)
 
#denfølelsen


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ha ha når jeg så mailen sa ropte jeg høyt "KØDDER DU MED MEG?!" :D Da hadde jeg henta pakkelappen i postkassa :p Ha ha!
 
Ser nå at den stelleveska jeg kjøpte ikke er i sortimentet der nå, så da hadde jeg ikke spart penger lell :p Måtte enten kjøpt dyrere veske eller kjøpt et annet sted der den i utgangspunktet koster mer :) Så jeg er litt mer fornøyd nå! :D
 
Mulig det.. Jeg tør sjeldent gjøre sånt jeg :p he he *pingla*

Hehe. Om kunder sender meg e-post å spør om rabatt så får de som regel det ;)
Noe annet du ønsker deg der da så du evt kan få rabatt å bruke på noe annet? ;) hehe
 
Hehe. Om kunder sender meg e-post å spør om rabatt så får de som regel det ;)
Noe annet du ønsker deg der da så du evt kan få rabatt å bruke på noe annet? ;) hehe
Nei jeg fikk plutselig en rabattkode fra en annen nettbutikk, så jeg kjøpte det siste vi trengte det; babycall :) He he
 
Nei jeg fikk plutselig en rabattkode fra en annen nettbutikk, så jeg kjøpte det siste vi trengte det; babycall :) He he


Åh... Der sier du noe, babycall hadde muligens vert greit å ha!

Skylder på "gravid-hjernen" min som ikke fungerer til noen ting for tiden! :p
 
Back
Topp