20 kilo ned!!

lenemor

Forumet er livet
Jeg holder som kjent på med et større slankeprosjekt, og har som mål å gå ned 25 kilo før vi begynner å prøve. I dag har jeg nåd 20-kilos-merket, hvilket betyr at det bare er 5 kilo igjen til målet.... Jippi og hurra for meg!! (stolt ja)[:)][:D]

neimen så bra da.. 20 kilo er jo en god del.. gartulerer kjempemasse og lykke til med de siste 5 [:D]

Oiii kjempebra!! Så flink du har vært, lykke til med de 5 siste[:)]

Gratulerer så masse. Det er kjempe bra at du har kommet så langt. Lykke til med de resterende 5.

OOOII så flink du har vært da!!!
gratulerer[:D]

så flink du er!! grattis!!! [:D][:D]

dritbra lenemor! [:D]

Gratulerer med resultatene! [:D] Ble utrolig imponert.

Hipp hurra for lenemor, da blir det barn snart!!!!!

GRATULERER!![:D]

Å gå ned så mange kilo er virkelig ikke småtteri! Så all ære til deg! JEg sliter med motivasjon for å klare å gå ned 5 kilo, så har du gått ned 4 gang så mye!

WOW sier jeg bare![;)]

Oj, kjempebra jobba! Du har all grunn til å være stolt av deg selv. [:D]

ORIGINAL: tullmusa

GRATULERER!![:D]

Å gå ned så mange kilo er virkelig ikke småtteri! Så all ære til deg! JEg sliter med motivasjon for å klare å gå ned 5 kilo, så har du gått ned 4 gang så mye!

WOW sier jeg bare![;)]

Samme her..... Ikke enkelt når det har kommet julebrus og div marsipan i butikkene....

Grattis... er det grete toede du går? Jeg gikk der og fikk eple på eple.... klarte nesten målet mitt, manglet bare et par kg, og så ble jeg gravid. Men skal på kurs igjen over nyttår. Nok en gang gratulerer!!!

Er knall bra jobba [:D]

Dæsken! DET er bra jobba det! Hva gjør du, om jeg tørr spørre? Gleder meg til jeg kan begynne å gå ned i vekt igjen..

Du er jo bare super flink!!!!! Lykke til med de 5 siste[:D]

oj så flink du er! skulle ønske jeg fant tiltaket til å gjøre noe med vekta...
sukk ryddet gjennom noen klær fra da jeg var slank... litt fortærende at vekta kryper oppover, selv om jeg ikke er på langt nær så stor som jeg var før... Men klarte å gå ned femti kg på 7 mnd.... men hadde en del og ta av da!!!

heisann

så bra!!!knallbra...driver og slanker meg jeg og..har gått ned 43 kg på 1 år..er veldig fornøyd..kanskje det klaffer nå som vi begge har gått ned såpass mye..
lykke tiliallfall...:)[:)]

Kjempebra!!!![:D]

Back
Topp