20+1..

Gratulerer :-D

BV app

hvordan regner du? jeg har termin 9. August, men trodde jeg ikke var halvveis før neste uke? Så egentlig burde jeg vært halvveis i dag, ut i fra at du har termin dagen før meg? Hjelp?
Har også termin 8 august men er 19+5 idag.?

hvordan regner du? jeg har termin 9. August, men trodde jeg ikke var halvveis før neste uke? Så egentlig burde jeg vært halvveis i dag, ut i fra at du har termin dagen før meg? Hjelp?
Har og termin 9.8 og trodde ikke jeg var 20 uker før til onsdag?

Gratulerer med halvveis! 141 dager gått, 141 igjen :)
Har termin 6. august, er 20 uker i dag i følge BV app :)

Har og termin 9.8 og trodde ikke jeg var 20 uker før til onsdag?
Jeg ble flyttet fra 7 til 9 august på oul, og da ble jeg veldig forvirret. Disse terminkalkulatorene viser forskjellig. Er vi da 19 uker og 3 fullgåtte dager i dag, søndagen er dag 4? Jeg trodde nå at ukesskiftet ble torsdag. det er kanskje feil det da. Altså, på onsdag så er vi 20 uker og torsdag halvveis?

Gratulerer :)

Jeg ble flyttet fra 7 til 9 august på oul, og da ble jeg veldig forvirret. Disse terminkalkulatorene viser forskjellig. Er vi da 19 uker og 3 fullgåtte dager i dag, søndagen er dag 4? Jeg trodde nå at ukesskiftet ble torsdag. det er kanskje feil det da. Altså, på onsdag så er vi 20 uker og torsdag halvveis?
Jeg var nøyaktig 18 uker onsdag 6.3 på OUL hvertfall. Det jordmor der sa, og slik min jordmor regner også :-) derfor burde vi bytte på onsdager. Ja trodde vi var 19+4 i dag :) ble flyttet fra 6 til 9 jeg da. Komplisert dette syns jeg :-p Hehe

Jeg var nøyaktig 18 uker onsdag 6.3 på OUL hvertfall. Det jordmor der sa, og slik min jordmor regner også :) derfor burde vi bytte på onsdager. Ja trodde vi var 19+4 i dag :) ble flyttet fra 6 til 9 jeg da. Komplisert dette syns jeg :p Hehe

ja, mista helt oversikten jeg. Men da er vi enige om runde uker på onsdager da? jeg ble bare flyttet uten å få beskjed om hvor langt jeg var på vei på oul. Men siden vi har lik termin, så kan jeg vel bruke din "mal"? må le litt selv, jeg og gubben sitter her og teller og vi er like ferske og dumme begge to. :)

ja, mista helt oversikten jeg. Men da er vi enige om runde uker på onsdager da? jeg ble bare flyttet uten å få beskjed om hvor langt jeg var på vei på oul. Men siden vi har lik termin, så kan jeg vel bruke din "mal"? må le litt selv, jeg og gubben sitter her og teller og vi er like ferske og dumme begge to. :)
Tror det skal stemme altså :-) bytte uker på onsdag :) samboeren her har meldt seg helt ut av tellingen han :p for komplisert :p hehe

Tror det skal stemme altså :) bytte uker på onsdag :) samboeren her har meldt seg helt ut av tellingen han :p for komplisert :p hehe

da sier vi det sånn. :). Skulle vi komme over noe som viser noe annet, får vi si i fra til hverandre. :) jeg skal uansett høre med legen min, når jeg skal dit 25.mars. :) hvor skal du føde hen? Står sikkert ett sted, men jeg orker ikke lete. :)

Back
Topp