Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi har hatt på det meste 4 hunderbondekone skrev:
eneste som jeg synnes er mest tungvindt er at når en har 3-4 hunder så blir en mer bundet en når en har 2. Her har vi sett at det er lettere å få satt bort 1-2hunder hvis vi ska noe en da det har vært 3-4hunder
og jeg klarer ikke å lufte alle samtidig så må lufte bulkvis
Hva slags hunder hadde dere fra før av da?ventepus skrev:
Vi har to store hunder(husky), men de bor ute i hundegård på dagtid. Jeg lyst på en finsk lapphund. De to andre er så sterke og drar meg over ende hvis jeg ev. skal trille tur eller lignende. Men de er veldig fine å ha med på skitur og sånn daSambo liker å ta med de på sykkeltur også, og da hadde det vært fint for meg å ha en mellomstor jeg kan gå med, uten å bli så sliten av å bli dratt hele turen.
ventepus skrev:
Vil jo bare "kjøre på".. Må bare finne rette timing, og hund. Var det bra å få hunden i permisjonstiden? Og, hva slags bil har dere? tre hunder og eventuelt barnevogn osv.
Hehe
tindra skrev:
Vi har to store hunder(husky), men de bor ute i hundegård på dagtid. Jeg lyst på en finsk lapphund. De to andre er så sterke og drar meg over ende hvis jeg ev. skal trille tur eller lignende. Men de er veldig fine å ha med på skitur og sånn daSambo liker å ta med de på sykkeltur også, og da hadde det vært fint for meg å ha en mellomstor jeg kan gå med, uten å bli så sliten av å bli dratt hele turen.
men hvorfor lærer du ikke hundene å gå på tur uten å trekke?
ventepus skrev:
tindra skrev:
men hvorfor lærer du ikke hundene å gå på tur uten å trekke?
Er ikke bare brare å lære en 8 år gammel trekkhund, å ikke trekke på tur, men trekke som bare det når det er løp og trening...