2 voksne, et barn og en hund=)

Uke 40+0

Da var vi allerede inne i terminuka. Utrolig å tenke på. Nå er det maks 2 uker igjen. Svigerinna mi har kjørt konkurranse med gjetning på dato, vekt osv og alle har gjetta overtid og ser ut som om det stemmer.

Mann og hund har det bra, men gleder meg til hunden er ferdig med innbilt svangerskap.
Spennende tider!! (du er muligens lei av å høre det, men) nå kan det skje når som helst! :D
 
Spennende tider!! (du er muligens lei av å høre det, men) nå kan det skje når som helst! :D

Hører det faktisk ikke så ofte. Her er kommentarene mer i stilen : 'med den lille magen blir det vel jul før det skjer noe' :p
 
Hører det faktisk ikke så ofte. Her er kommentarene mer i stilen : 'med den lille magen blir det vel jul før det skjer noe' :p

Hoh. Blir du ikke gal av at det ikke skjer noe? Det blir jeg. Mest fordi kroppen er vondt og jeg blir handikappet. Hvordan går det med deg om dagen. Har du noen plager eller tegn på at ting nærmer seg? Vi er to med liten mage. Du er kanskje lang? Gjemmer babyen i ryggen? :)
 
Hoh. Blir du ikke gal av at det ikke skjer noe? Det blir jeg. Mest fordi kroppen er vondt og jeg blir handikappet. Hvordan går det med deg om dagen. Har du noen plager eller tegn på at ting nærmer seg? Vi er to med liten mage. Du er kanskje lang? Gjemmer babyen i ryggen? :)

Jeg blir faktisk ikke så gal av det. Mye av grunnen er nok at jeg har vært så heldig å være så godt som plagefri. Er kun stivhet om natta og litt dårlig søvn. Også har jeg hele tidq vært innstilt på overtid som nok hjelper.

Jeg er høy ja så junior har masse plass langs ryggen min. Det bidrar nok til at jeg har beholdt mesteparten av bevegeligheten min.
 
magen og jeg har vært i 80 års dag til bestefar. Han fyller på tirsdag og håper sterkt at junior velger å komme på hans dag. Hehe..
 

Vedlegg

  • 1408307803184.jpg
    1408307803184.jpg
    59,5 KB · Visninger: 24
Du er ganske lik meg og min mage du.
Jeg fikk svar på hvor plagene mine kommer fra. Jeg er nesten helt moden. Bare 1 cm igjen til livmortappen er helt moden. Lykke til videre. Spennende å se om der blir tirsdag på deg da.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Du er ganske lik meg og min mage du.
Jeg fikk svar på hvor plagene mine kommer fra. Jeg er nesten helt moden. Bare 1 cm igjen til livmortappen er helt moden. Lykke til videre. Spennende å se om der blir tirsdag på deg da.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Så bra du er moden. Det var det jeg sa at du kom til å snike foran meg i køen;-) lykke til og hold oss oppdatert.
 
Termindag! :)

Da var dagen her. Den som har vært krysset av i kalenderen i lange tider. Det viser seg at jeg har hatt rett i min overbevisning om at jeg blir blant de 50% som går over termin. Nå blir det spennende å se om jeg har rett i at det starter om natta også. For når jeg våkner om morgenen og ingenting har skjedd så tenker jeg at den dagen er 'safe' og planer kan legges. Hehe.

Så i morgen er det time hos jm og da bestilles vel overtidskontroll
Jeg har gjettet at junior kommer 22 så vi får se om jeg har rett:)
 
Termindag! :)

Da var dagen her. Den som har vært krysset av i kalenderen i lange tider. Det viser seg at jeg har hatt rett i min overbevisning om at jeg blir blant de 50% som går over termin. Nå blir det spennende å se om jeg har rett i at det starter om natta også. For når jeg våkner om morgenen og ingenting har skjedd så tenker jeg at den dagen er 'safe' og planer kan legges. Hehe.

Så i morgen er det time hos jm og da bestilles vel overtidskontroll
Jeg har gjettet at junior kommer 22 så vi får se om jeg har rett:)

Ja det blir spennende å se. Jeg har også innbilt meg 22 siden en engangskode jeg fikk en gang var 22 og guttenavnet vi har valgt. Hva har fått deg til å tenke 22? :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg vet egentlig ikke helt hvor 22 kommer fra. Kan være det at det er en av de få 'ledige' dagene i august da mange i familien og venner har bursdag rundt nå. Og at 22 er på overtid noe jeg regnet med. Også er 2 dager over til å leve med, mens noe lenger så må man jo begynne å bekymre seg for igangsetting :p
 
tusen takk. Var hos jm i dag og hun sjekket ikke modning eller noe så eneste jeg vet er at jeg har time for overtidskontroll neste fredag. Så blir spennende å se om noe skjer av seg selv.

Oioi. Da satser vi på at noe skjer snart. (For oss begge) nå er vi over begge to siden jeg nok ikke rekker å ploppe ut på halv annen time. Hehe.
 
Uke 40+5

Whohoo. Da tror jeg vannet har gått. Så skal inn for kontroll kl 9 i morra. Morro om jeg skal få rett i min gjetning på at det blir 22. August. 'Gå å legg og og sov' fikk jeg beskjed om. Men fikk ikke sove før vannet gikk og ble ikke akkurat noe lettere nå. Sambo våkna av at jeg prata i tlf selv om jeg gikk i stua så kom ut av soverommet litt undrende. Satt oppe og prata litt, men tenkte å la han prøve å sove så ble med og la meg. Nå sover han søtt:p håper junior arver noe av det sove hjertet. Hehe..
 
Back
Topp