2 under 2

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Jeg fødte i mars 2020, så dette blir vårt andre barn på inder to år. Flere som har to tette?

Vi har per nu fire barn til sammen. Jeg har to, han har en og vi har en, snart to <3 Dette blir helsøsken til gutt mars 2020.
 
Jeg fødte i mars 2020, så dette blir vårt andre barn på inder to år. Flere som har to tette?

Vi har per nu fire barn til sammen. Jeg har to, han har en og vi har en, snart to <3 Dette blir helsøsken til gutt mars 2020.

Fødte en gutt i juni 2020, så blir to veldig tette her!

Han var vårt første barn :Heartred
 
De to jeg har fra før er 2 år og 3 uker mellom, denne novemberbabyen vil være 3,5 år etter siste. Littegrann større avstand mellom der, altså. Men å ha to tette var veldig greit. Og de to jentene mine leker så utrolig fint sammen nå, de er snart 3 og snart 5 :D
 
Mine på 6 og 8 er det 1 år og 10 måneder mellom. Det var noen heftige år de første årene med to så tette, men herregud så glad jeg er de har hverandre nå! De koser seg sånn sammen hver eneste dag, og det er så gøy så hvor tett de har blitt. Mine er forøvrig gutt og jente, og har samme interessene og finner på noe sammen hele tiden nå <3 Har aldri vært plaget med sjalusi og lignende, men det var vanskelig å strekke til den tiden begge trengte hjelp med alt! Men det er så verdt det <3
 
Mine på 6 og 8 er det 1 år og 10 måneder mellom. Det var noen heftige år de første årene med to så tette, men herregud så glad jeg er de har hverandre nå! De koser seg sånn sammen hver eneste dag, og det er så gøy så hvor tett de har blitt. Mine er forøvrig gutt og jente, og har samme interessene og finner på noe sammen hele tiden nå <3 Har aldri vært plaget med sjalusi og lignende, men det var vanskelig å strekke til den tiden begge trengte hjelp med alt! Men det er så verdt det <3
Jeg har to jenter på 11 og 9år. Det er 1år og 8mnd imellom de. Så har opplevd det du beskriver, det var tøft men nu er det så fint :)
 
Jeg har to født to år fra hverandre, og det har vært og er både opp og nedturer. Men de er veldig avhengig av hverandre, og er også ufattelig glad i hverandre. Ville ikke byttet det. ❤️
 
Jeg fødte i mars 2020, så dette blir vårt andre barn på inder to år. Flere som har to tette?

Vi har per nu fire barn til sammen. Jeg har to, han har en og vi har en, snart to <3 Dette blir helsøsken til gutt mars 2020.
Jeg fikk også et barn i mars 2020, og venter et til nå med termin 1.nov:) har også 3 barn fra før, og to av dem er det bare 1,5 år i mellom. Kan jo være litt tøffe tak i starten, men det går fort over og plutselig er det bare fryd og gammen:)
 
Jeg har fem barn og alle er tette! :joyful:

Nr.1 snart 8år
Nr.2 6,5år (15mnder mellom de)
Nr.3: 4,5år (giftet oss mellom 2&3)
Nr.4: 3år
Nr:5: 1,5år
Nr.6: ved termin er nr.5 2år3mnder

For min del vet vi jo ikke om noe annet, men har også bare positivt å si! :) Alle leker godt med hverandre på kryss&tvers, og trenger aldri å kjede seg (spesielt i ferier, eller nå i lock-down/karantene etc). De er stor sett bestevenner, men blir selvsagt krangling også:) Lett å tilrettelegge for barn i ca samme alder også! Jeg har vært hjemme med to ‘babyer’ av gangen flere ganger, og synes det har fungert bra:p
 
Back
Topp