!2 ukers kontroll

1rosa+1til?

Elsker forumet
jeg var på 12 ukers kontroll i går... Første legen gjorde var å måle etter livmora mi og den var på størelsen til ei som er nesten 13 uker[8D] Og han fant hjerte lyden til lille. Og den var på 130 i min, så jeg har finne den selv. Han fant den akkuratt der jeg har finni min flere ganger hehe...
Så tok vi urin prøve og alt var bare bra der oxo... Så titta han på den vonde ryggen min. Jeg har vist prolaps og begynnende bekkenløstnign. Så skal inn om 14 dager, og er det ikke bedre da, blir jeg sendt til kiropraktor som har spesialisert seg på gravide[:)]

Så tok han blodtrykket mitt[X(] det var vist veldig høyt og jeg må komme tilbake om en uke bare for å sjekke det... Så skal han sjekke det når jeg kommer på neste lege time om 14 dager igjen. Har det ikke roa seg da, må jeg gå på blodtrykks medisiner resten av svangerskapet[8|][&o]

Blelangt dette[X(] men sånn var min 12 ukers kontroll...

Kan jeg få legen din [:D] Så bra og høre at din første kontroll gikk så fint [:D]
Nå kan du bare kose deg masse med den lille i magen [:D]

hehe du kan gjerne få han... Syntes han er rar jeg hehe... Men han gjør da det han skal hehe...

Syntes ikke det går så bra når jeg har så høyt blodtrykk og kansje må gå på medisiner ut sv... uff og ugg... Håper ikke jeg må det:S

Håper blodtrykket ditt går ned.. Ikke noe gøy å gå på medisiner..
Her er blodtrykket svimmlende lavt.. 90/60.. Legen lurte på hvordan jeg klarte å stå oppreist..

oyyy da! hehe merkelig det blodtrykket! føler meg svimmel til tider jeg oxo hehe... Hva skal normalt blodtrykk ligge på da?

Håper blodtrykket ditt har gått litt ned igjen da, på neste kontroll[:)]

vet ikke hva som er nomalt jeg....

Jeg hadde 120/70 sist jeg var hos legen. det var visst godkjent! [;)]

når undertrykket kommer mye over 90 tallet, så blir man passet ekstra på, jeg var 130/80 sist og det var helt topp. Håper det retter seg litt, passe på å hvile [:)]

jeg så på sv. papirene mine nå og der er blodtrykket fra i går på 145/95 :S og det var vist veldig høyt sa legen min[8|]

Utrolig flott at legen tok alt på alvor og sjekket nøye. Bedre det enn at du skulle gått uten å vite at det var noe som burde bli gjort noe med. Håper blodtrykket går ned! Tror man kan spise ulike typer mat som gjør at blodtrykket går ned. Men det kan jeg heller lite om.

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Håper blodtrykket ditt har gått litt ned igjen da, på neste kontroll[:)]

Back
Topp