2 uker!!

MammatilE

Glad i forumet
Bare to uker igjen av permisjonen :o tiden har gått så alt for fort! For litt siden gledet jeg meg til å begynne å jobbe igjen, men når jeg så på kalenderen i dag så fikk jeg litt panikk :o Noen som har begynt å jobbe igjen eller flere som snart skal begynne å jobbe? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har begynt å jobbe.. Skal jobbe i 8 uker til for så å ta resten av permisjon.. Det er ikke mye morro å være tilbake på jobb, men teller ned og gleder meg til å gå tilbake i permisjon :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Begynner 19.mars! Grugleder meg :-) skal bli godt å gjøre noe annet i hverdagen, men kommer nok til å savne permisjonen ganske fort tror jeg :-)

Skal heldigvis ikke jobbe før til sommeren(hvis jeg får jobb da..). Og det er jeg glad for, alt for tidlig for min del. Klarer ikke å være borte fra snuppa mer enn to timer maks.. :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3

jeg skal heller ikke tilbake før til sommeren.. 30 mai.. men skal ha fire uker ferie, så blir ikke før i slutten av juni.. er glad for det:)

Skal jobbe litt på april, mn starter ikke for fullt før i slutten av juli, skal egentlig starte 3.juli, mn bhg holder stengt, å det er så kjipt å jobbe når alle har ferie, at det nok blir tre uker ferie før jeg begynner på :P har bestemt meg for å jobbe 80%, til høsten! skal bli godt med en hjemmelag m begge barna hver uke :)

Sent from my iPad using BV Forum

Starter i mai... Jobber en måned, så blir det ulønnet permisjon og ferie til august. Mannen kan dessverre ikke ta så mye permisjon sammenhengende, så det blir mai og august og en uke her og der.

Jeg har spart feriepengene fra i fjor i tillegg til å ha lagt en del til siden hver måned, så jeg skal ta ulønnet permisjon til jenta starter i barnehagen. Hadde ikke klart å starte i jobb igjen nå! Hadde måttet være alt for mye borte fra henne.. Har litt dårlig samvittighet for at papsen ikke får prøvd seg noe særlig alene hjemme, men jeg får være flink til å gjøre andre ting i huset :)

Jeg begynner heldigvis ikke før i midten av juni! Kjenner at jeg gruer meg allerede:D er så kjekt å være hjemme og kose oss. Deilig å gå tur hver dag er det og:) skal jobbe de ukene pappaen har perm så tar jeg ulønnet til desember er planen:)

Min permisjon er egentlig ferdig 11. mars. Heldigvis skal jeg være hjemme helt til 1. august :D

Permisjonen min er ferdig i august ettersom jeg har fedrekvoten også.. Men blir hjemme et år ekstra ettersom jeg ikke er klar for å begynne å jobbe igjen og ha han i barnehagen når han er så liten..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Siste permisjonsdag i dag, før pappa'n skal være hjemme i åtte uker. Ikke helt klar kjenner jeg, men har heldigvis igjen 15 uker senere.

Sitter nå og venter på at Markus skal våkne slik at jeg får ammet før jeg drar på jobb. Han skal til fysioterapeuten i dag også, så skulle gjerne vært hjemme med han!

Sitter nå og venter på at Markus skal våkne slik at jeg får ammet før jeg drar på jobb. Han skal til fysioterapeuten i dag også, så skulle gjerne vært hjemme med han!

Ser den :/ nå er det ei uke til jobb her.. så denne uken blir det storvask av leiligheten..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp