dumidalia Gift med forumet 10 Des 2012 #2 Jeg også! Jeg og mannen ordnet litt til jul i går, fikk opp julegardinene og hentet ned pynt fra loftet. Koselig tid
Jeg også! Jeg og mannen ordnet litt til jul i går, fikk opp julegardinene og hentet ned pynt fra loftet. Koselig tid
S sommerfuglimagen Glad i forumet 11 Des 2012 #4 Nå går det fort! Skal bli deilig med jul. Hele familien samlet hjemme i 1,5 uke <3
TePa Elsker forumet 11 Des 2012 #5 Gleder meg også! Begynte permisjon i går så nå blir det kos frem til jul
Side Glad i forumet VIP 11 Des 2012 #6 Jul er kos! Håper alle her inne får være hjemme på julaften, og ikke ligge på fødestua når jula ringes inn er vel mest kos å være hjemme da
Jul er kos! Håper alle her inne får være hjemme på julaften, og ikke ligge på fødestua når jula ringes inn er vel mest kos å være hjemme da
jc Gift med forumet 11 Des 2012 #7 Ja huff, det må være litt kjedelig å ligge på føden akkurat den dagen!! Håper virkelig at ingen av oss må det Gubben har fri i romjula, deilig å bare være hjemme og gjøre det vi vil
Ja huff, det må være litt kjedelig å ligge på føden akkurat den dagen!! Håper virkelig at ingen av oss må det Gubben har fri i romjula, deilig å bare være hjemme og gjøre det vi vil
hensja Glad i forumet VIP 11 Des 2012 #8 Ååå, ja, jeg ELSKER jul Hvis tvillingene vil ut på juleaften, får de nøye seg med å bli født ved siden av juletreet Jeg rikker meg ikke hjemmefra den dagen!!!
Ååå, ja, jeg ELSKER jul Hvis tvillingene vil ut på juleaften, får de nøye seg med å bli født ved siden av juletreet Jeg rikker meg ikke hjemmefra den dagen!!!