2 uker siden operasjonen nå *bilder*

MammaTilToSmå

Glad i forumet
To uker siden operasjonen til Leah og såret har begynt og grodd fint, fjernet teipen over på mandag, er noen sting igjen enda da

Dette bildet er tatt rett etter operasjonen, hun var ganske så sløv etterpå

Var ganske annerledes denne gangen i forhold til forrige gang, ny lege så han bruker vell sin egen måte. Denne gangen brukte de 3 timer på operasjonen, sist gang var det vel 1 time eller noe slikt. Denne gangen fikk hun også sånn greie i hånda, med vann eller hva det var, og så fikk hun kateter, hun hadde ikke noe av det sist gang. Operasjonen var veldig vellykket og vi skal til Oslo 8, mai og sette på lyd til henne så skal være der i fem dager.
Dagen etter operasjonen var vi på Zoologisk musem sammen med min onkel og mine to søskenbarn, spiste på macdonalds og var på besøk til onkelen min etterpå. Veldig koselig tur[:)]

Så flott! Så nå har hun på begge sider da?

Så deilig at hun får vokse opp med dette og blir mer vant til denne typen hørsel og tilpasningene hun sikkert vil gjøre i hverdagen (har lest at høring med apparat kan være ganske slitsomt i mange situasjoner?) istedet for å måtte prøve å lære seg å forstå talespråk i voksen alder.

Hun er heldig som har foreldre som sto på da helsestasjonen fortsatte å påstå at hun var helt innenfor normalen. Husker du skrev om at du hadde tatt opp språkutviklingen hennes uten å bli tatt på alvor i starten.

Du husker godt ja[:)]
Ja er veldig greit nå som hun endelig har hatt operasjonen, skulle egentlig opereres i februar men den ble utsatt fordi hun fikk skarlagensfeber[&:]Mangler bare mandlene nå, så fort de får fingeren ut og gjort noe med det. Skal nedover til Oslo snart og da skal to fra barnehagen være med å få opplæring så det blir bra, gleder meg til vi er ferdige med alt dette styret og ting blir normalt igjen[:)]

Back
Topp