2 uker og 6 dager igjen.....

Miram

Glad i forumet
Og jeg må bruke ammeinnlegg allerede......renner så mye råmelk at klærne blir gjennombløte.......jeg er klar til å føde :-)

Oi, det må være rart, på en god måte da :)
Jeg har 12 dager igjen til termin, å har ikke noe melk som lekker eller kommer ut i det hele tatt. Har dette noe å si for når man kommer til å føde? Eller hvordan ammingen kommer til å bli? Har jo fått myyyye større bryster, så håperjo det skal gå fint å amme. Syntes bare "alle andre" lekker melk de siste ukene før fødsel

Alltid like gøy å våkne i våte flekker om natten.... Ligger med håndklær under nå, samboeren bare ler av meg:-) Vet jo ikke om det er det, men håper egentlig det er ett tegn på at fødselen nærmer seg. Hadde vært deilig å føde litt før termin..

Jeg har også gått med innlegg en stund nå, men har ikke de mengdene lekkasjer som jeg leser fra dere andre.
Tror ikke det har noe å si for hverken fødsel eller amming om man lekker eller ikke. Jeg lakk ingenting forrige gang, så dette er nytt for meg. Håper det betyr at melka er raskt på plass etter fødsel, da jeg var treg i gang forrige gang og måtte være på sykehuset en dag ekstra pga det.

Hehe, er glad jeg ikke lekker enda:) Føler nettopp jeg slutta å amme (i mars), så jeg ser ikke frem mot klissvåt seng, og ammeinnlegg over hele huset slik det har vært de to andre gangene:)

Satser på at puppene har "lært" at de ikke trenger lage så enormt mye melk i starten denne gangen:)

Jeg lekker ingen ting, har igjen 4uker, men gjorde ikke det sistgang heller. Ikke mens jeg ammet heller, følte meg uendelig heldig, som slapp å gå med ammeinnlegg . Stoppet når han sluttet å spise.. håper på å være like heldig denne gangen.

Back
Topp