2 uker igjen

Gullklump

Forelsket i forumet

, til termin............

10.10, bare 14 dager.................. Wiiiiiii!!!!!!!!!!!!!

En dere jenter?

Wohoo! ^^ La tiden går fort :D

Her er det akkurat en måned igjen i dag! :)

Her er det 15 dager igjen men ah, kor lei eg er! Var med jordmor igår, og ho sa det var berre å bestemme seg for ein dag og ut å GÅ, då ho meinte da ville hjelpe på, men var ute å gikk to tura igår og to tura idag, men
 ingen tegn til at noko vil skje ennå emoticon

monh skrev:
Her er det 15 dager igjen men ah, kor lei eg er! Var med jordmor igår, og ho sa det var berre å bestemme seg for ein dag og ut å GÅ, då ho meinte da ville hjelpe på, men var ute å gikk to tura igår og to tura idag, men
 ingen tegn til at noko vil skje ennå emoticon

Huff, skjønner at du er lei! Jeg har dobbelt så lenge som deg igjen (hihi, ikke det at der er så mye lenger det heller, men :D), og jeg er temmelig lei selv :P
Komer til å bli veldig aktiv til å ta med hunden på turer framover, når jeg går ut i permisjon etter i morgen ;-)

Ikke lenge igjen nå :D men begynner å bli litt utålmodig altså!

Her er det 21 dager i følge UL-termin, og 16 dager i følge mens-termin.
:)

25 dager igjeeeen :)) Har mye kynnere nå da, både med og uten mensmurringer, hva med dere?

12 dager! Var utålmodig i forrige uke, nå har jeg derimot all verdens tid.. Alle vondter har forsvunnet, så nå er det bare behagelig å ha permisjon og slappe av, bake litt, rusle med bikkja og kose seg. Men blir stas når det endelig skjer noe også, selvsagt..

Uansett burde man prøve å nyte de tre siste ukene før knøttene er på plass - det er jo betalt permisjon vi ikke får tilbake om de kommer før tiden =)

LilleMy123 skrev:

Uansett burde man prøve å nyte de tre siste ukene før knøttene er på plass - det er jo betalt permisjon vi ikke får tilbake om de kommer før tiden =)

Men vi har permisjon like lenge? Hvis min permisjon varer til 31.mai 2013, blir den ikke forkortet hvis ungen kommer før? Eller hvordan er det?

19 dager igjen her. håper lille skatten kommer snart da jeg er veldig plaget med kynnere og føler at jeg ikke får gjort noe. må ha hjelp med å kle på meg sokkene nå:S

marutt skrev:

LilleMy123 skrev:

Men vi har permisjon like lenge? Hvis min permisjon varer til 31.mai 2013, blir den ikke forkortet hvis ungen kommer før? Eller hvordan er det?

Hovedregelen (som 95% faller under) er at permisjonen begynner 3 uker før UL-termin. Dersom ungen blir født før UL-termin, mister vi de permisjonsdagene som gjenstår frem til UL-termin. Eks har jeg valgt 100% dekningsgrad, 47 uker. Denne er jo fordelt med 3 uker før UL-termin, og resten etterpå. Dersom knøttet kommer 1 uke før UL-termin blir den totale permisjonen forkortet til 46 uker.

...og desverre, dersom knøttet kommer etter UL-termin blir det ingen tilsvarende forlenging av permisjonen.. Om knøttet skulle komme 1 uke etter UL-termin har jeg og mannen fortsatt "kun" 47 uker permisjon.

23 dager igjen:)

7 dager til keisersnitt i dag :)

28 dager igjen.. akkurat 4 uker i dag! Men lille gull kom i 38 + 5 så man vet jo aldri.. :O Lykke til alle sammen.. :)

9 dager til termin her :) 
Men bør vell sikkert regne 3 uker...er førstegangsfødende å de bruker gå over tiden har jeg hørt :)

4 uker til termin! Gaaaaad, jeg gleder meg til fødsel er overstått og jeg får se vår lille frøken!! :-)

Hehe, det er sikkert meningen at man skal bli drittlei - sånn at fødsel ikke føles så oveveldende og skremmende ut - og man bare vil bli ferdig.. :-) Får håpe du slipper å vente i evigheter! :-)

Back
Topp