2 uker igjen!!!

SuperBerta

Glad i forumet
Om 2 uker er vi i Trondheim![:D]

Jeg gleder meg så vanvittig mye!

Snakket med Trillemor istad, og vi fant ut vi kan jo jammen gå ut på byen 2 dager! Vi reiser jo dit på torsdag, så kanskje vi tar oss en drink eller to da også.. Jeg gleder meg så mye til å kunne drikke og spise hva jeg vil, uten å tenke på at det går i melka..[;)]

Jeg må ta med meg Melissa da, for jeg må nok lette litt på trykket en god del ganger i løpet av helgen..[;)][:D]

PS: Melissa er brystpumpa........[8D]

Åh, jeg hadde helt fortrengt den turen deres jeg - jeg som har jobbehelg da [:'(]

hihi... ja.. vi kan faktisk rule trhjem... og kan ta en tredagers også.. om vi skal være litt gærne... [:D][:D][:D][:D]

wiiii... gleder meg til å hilse på Melissa... håper hun er like sjarmerende som Monica sin Brysthild[8D]

lenemor: Det hadde vært så knall hvis du også kunne ha vært med! Håper det passer neste gang![:)]

Trillemor: Jeg har ikke drukket på nesten 1,5 år, også tror du jeg klarer en tredagers??? Hahaha.. Da kommer jeg hjem ganske ubrukelig tror jeg..[8D]
Melissa er veldig grei altså, gjør lite ut av seg..[:D]

hmmm.... er fremdeles snurt fordi det er den eneste helga jeg skal bort dette året [&:] Men skal kose meg i oslo og treffe SiljeA og dra på show med henne , og kose oss med familiene i tillegg. Så vi har vårt eget lille bv-treff, selv om jeg veeeeeeeldig gjerne skulle ha møtt dere i trondheim[&:][&:][:)]

Jeg gleeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg

ORIGINAL: SuperBerta

lenemor: Det hadde vært så knall hvis du også kunne ha vært med! Håper det passer neste gang![:)]

Trillemor: Jeg har ikke drukket på nesten 1,5 år, også tror du jeg klarer en tredagers??? Hahaha.. Da kommer jeg hjem ganske ubrukelig tror jeg..[8D]
Melissa er veldig grei altså, gjør lite ut av seg..[:D]

jeg har planer om å komme hjem ubrukelig jeg[8D] så det går bra![8D][:D]

Gjør ikke noe om jeg blir ubrukelig. Har laaaaang reistid hjem, så skal vel alltids komme meg til jeg skal på jobb mandags kveld igjen [;)][8D]

Buuuuhuuuuuuuuuuuu! Er så misunnlig!

Men, unnder dere en fin helg oppover da! Det blir sikkert knallkjekt!

Superberta: Vi får ta en date så Brysthild og Melissa kan treffes...de hadde sikkert blitt BFF!!!

Back
Topp