2 uker forsinket.

Konduktørfrua

Forelsket i forumet
Hei.:-)

Jeg har ikke fått tr. etter at jeg fikk satt inn en kobberspiral i slutten av feb. jeg fikk satt den inn i syklusen min- og etter å ha regnet på det så skulle jeg hatt mens 26.03. men den har absolutt ikke kommet og gir ikke noe tegn til å komme heller. Jeg har tatt 1test men denne var negativ. Noen som har opplevd lignende eller som vet hva dette kan skyldes.? Stort sett så er jeg regelmessig- så jeg synes dette er veldig rart. fikk en sønn i oktober- men har hatt mens siden desember. :/

Last edited:
Trodde mensen kunne bruke tid på å stabilisere seg etter fødsel...

Hei.:-)

Jeg har ikke fått tr. etter at jeg fikk satt inn en kobberspiral i slutten av feb. jeg fikk satt den inn i syklusen min- og etter å ha regnet på det så skulle jeg hatt mens 26.03. men den har absolutt ikke kommet og gir ikke noe tegn til å komme heller. Jeg har tatt 1test men denne var negativ. Noen som har opplevd lignende eller som vet hva dette kan skyldes.? Stort sett så er jeg regelmessig- så jeg synes dette er veldig rart. fikk en sønn i oktober- men har hatt mens siden desember. :/
Fikk mensen umiddelbart etter innsettelse av kobberspiral.
Og deretter 28-30 etter det hver mnd. Har vært forsinket noen dager, men ikke gravid da. Alltid fått mensen hver mnd. Satt den inn for ca 2,5 år siden.

Ville ventet en uke til og tatt en ny test da?

Er ikke unaturlig at mensen plutsleig ikke kommer en mnd så tidlig etter fødsel og hvis en ammer i tillegg. Men ville tatt en ny test om en ukes tid for sikkerhetsskyld:)

Har ikkje spiral da, men har ikkje fått tilbake tr enda. Vesla er født i juni ifjor. Tenker eg får den tilbake når det blir heilt slutt på amming :)

Har ikke fått mensen etter jeg satt inn spiral.

Jeg ammer ikke. Måtte gi meg etter 3 uker da jeg ble dårlig. Så det er i hvertfall ikke grunnen. Men har hørt at det tar litt tid for kroppen å komme ordentlig tilbake etter en fødsel. Satser på at den dukker opp snart ellers så får jeg ta kontakt med gynekologen å høre. Jeg har jo hatt den fra desember av, og relativt til samme tid hver mnd. Siden. Bortsett fra mars. :/

Back
Topp