2.trimester

Både Nørs-appen og Babyverden sier at 2. trimester er fra 13+0 :p Ikke rart man blir forvirret :shy:

Enig! Jeg og er like forvirret :smiley-ashamed004 tenker å ta influensavaksine, og da er det jo en fordel å faktisk vite når 2 trimester starter

Jeg har pleid å operere med 14+0, da jeg synes det gir mest mening for meg. :laughing002 0-14, 14-28 og 28-40/42.

Men dette har de kranglet om siden jeg ble gravid første gang i 2012 :laughing002:laughing002

Enig! Jeg og er like forvirret :smiley-ashamed004 tenker å ta influensavaksine, og da er det jo en fordel å faktisk vite når 2 trimester starter
Angående dette: jeg fikk influensavaksine på jobb 12+5 og spurte da om det var greit at jeg tok. Dama (som da jobber med dette) sa at man også kan ta den i første trimester, men at det vanlige er å vente. Jeg tok den altså i slutten av første trimester og fikk fullstendig grønt lys for det :D

Angående dette: jeg fikk influensavaksine på jobb 12+5 og spurte da om det var greit at jeg tok. Dama (som da jobber med dette) sa at man også kan ta den i første trimester, men at det vanlige er å vente. Jeg tok den altså i slutten av første trimester og fikk fullstendig grønt lys for det :D
ok så bra :Heartred jobber innen helse og kontaktet overlegen for å få hennes mening, hun mente også jeg burde vente til 2 trimester, men vet ikke om det uansett er for sent å vaksinere seg nå mtp at influensa straks er i full sving og jeg ikke får nytte av vaksinen:rolleyes:

Back
Topp