Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Angående dette: jeg fikk influensavaksine på jobb 12+5 og spurte da om det var greit at jeg tok. Dama (som da jobber med dette) sa at man også kan ta den i første trimester, men at det vanlige er å vente. Jeg tok den altså i slutten av første trimester og fikk fullstendig grønt lys for detEnig! Jeg og er like forvirret tenker å ta influensavaksine, og da er det jo en fordel å faktisk vite når 2 trimester starter
ok så bra jobber innen helse og kontaktet overlegen for å få hennes mening, hun mente også jeg burde vente til 2 trimester, men vet ikke om det uansett er for sent å vaksinere seg nå mtp at influensa straks er i full sving og jeg ikke får nytte av vaksinenAngående dette: jeg fikk influensavaksine på jobb 12+5 og spurte da om det var greit at jeg tok. Dama (som da jobber med dette) sa at man også kan ta den i første trimester, men at det vanlige er å vente. Jeg tok den altså i slutten av første trimester og fikk fullstendig grønt lys for det