Av ren nysgjerrighet; kan dere som er andregangsfødende eller mer fortelle litt om hvordan dere har opplevd deres andre trimester og litt hvordan det var i forhold til deres første trimester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg har jeg alltid vært i bedre form i andre trimester. Kvalmen forsvinner hos meg ca uke 14, eneste som kan henge igjen er trøtthet. Også kan jeg ha halsbrann, som blir verre i siste trimester. Så for meg, hvis jeg skal ha noe gjort, så gjør jeg det i andre trimester.Av ren nysgjerrighet; kan dere som er andregangsfødende eller mer fortelle litt om hvordan dere har opplevd deres andre trimester og litt hvordan det var i forhold til deres første trimester?

Denne gangen virker det som det går motsatt vei!For meg har jeg alltid vært i bedre form i andre trimester. Kvalmen forsvinner hos meg ca uke 14, eneste som kan henge igjen er trøtthet. Også kan jeg ha halsbrann, som blir verre i siste trimester. Så for meg, hvis jeg skal ha noe gjort, så gjør jeg det i andre trimester.
Venter nr 4,og av min erfaring er 2 trimester den tiden jeg orker mest,har minst plager og prøver å få unna det jeg kan av innkjøp og ordningSiste svangerskapet med nr 3 var jeg jevnt over dårlig og følte vel at jeg kunne krysse av alt man kan få på listen over plager i svangerskap
Så denne gangen er planen å gjøre så mye jeg kan i 2 trimester og bare slappe av og kose meg de 3 andre før lille kommer
2.trimester er for meg den beste tiden når jeg er gravidDa har HG gitt seg, og jeg har masse energi og lite vondter
Ser fram til å komme dit
![]()
2 trimester var veldig bra sist, masse energi og overskudd! Perfekt tid å få gjort unna innkjøp og sånt, noen blir jo verre igjen 3 trimester så greit å bruke tiden når man har den! Jeg var nok veldig heldig sist og hadde generelt nesten ingen plagerDenne gangen virker det som det går motsatt vei!