2. trimester..

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Blir ikke klok på dette jeg.. er 2. trimester fra 13+0? ;)

Noen apper mener man starter 2.trimester i uke 12 og noen mener man starter fra uke 14, så jeg har ingen aning [emoji23]

Eneste jeg vet er at jeg føler meg mye bedre nå som jeg er 12+3, ikke plaget med noe annet enn å gå på do hele tiden og litt vonde pupper [emoji5]

Har tidligere lært 13+0 :) Det spiller egentlig ingen rolle hvilken dag man bruker. Man er kommet så langt man er kommet uansett hva man kaller trimesteret.

Når jeg googler sier flere plasser fra 13+0, terminkalkulatoren til babyverden sier at jeg er i 2. Trimester 23.06 - da er jeg 13+3.
I gravid appen til babyverden står det om 2 trimester under denne uken, altså fra uke 13+0.

Ok. Ikke bare jeg som lurte [emoji6] Har også Googlet og ser at fleste mener fra 13+0

Ja, absolutt [emoji2] også teller jeg ned til fredag og ny ultralyd og kanskje få vite kjønn [emoji7]
Spennende! [emoji16] Vi spurte om kjønn på ul i uke 12+6, men hun mente det var 50/50 sjangs å tippe kjønn så tidlig.. [emoji28] Får vente i spenning litt til..

Spennende! [emoji16] Vi spurte om kjønn på ul i uke 12+6, men hun mente det var 50/50 sjangs å tippe kjønn så tidlig.. [emoji28] Får vente i spenning litt til..

Heheh, ja, jordmora sa hun kunne ta feil, men vi får i det minste sett lille trille en gang til, og hvis det kan sees kjønn så hadde det vært gøy [emoji1374] men vi kjøper ikke noe blått eller rosa før vi har vært på OUL i midten av august [emoji2]

Back
Topp