2 ting jeg lurer på

Marit 83

Elsker forumet
1. Jeg har en pigmenthudsykdom, har hatt i alle de år. De siste snart2 årene har jeg daglig tatt Betakaroten, pga at dette bedrer sykdommen. 1 pille hver dag. Må jeg slutte med dette nå når jeg er gravid........?

2. Solarium tar jeg også pga at det hjelper på sykdommen...ikke altfor mye altså, men når må man begynne å dekke til magen når man er i solarium?

Noen som vet? [8|]

det med betakaroten, står nok mest sannsynlig på pakken.

solarium kan man ta. jeg tok det aldri, for jeg likte det ikke. men vet om mange andre som har gjort det.

dekke til magen har jeg aldri hørt om.

Husk at som gravid har du lettere for å bli brun, mer pigmenter i huden, så du kan jo kanskje oppleve å bli bedre uten noen form for hjelpemidler så lenge du er gravid?
Hva skjedde sist da?

ORIGINAL: sokkestompen

solarium kan man ta. jeg tok det aldri, for jeg likte det ikke. men vet om mange andre som har gjort det.

dekke til magen har jeg aldri hørt om.

ORIGINAL: sokkestompen

Står ikke noe om graviditet på pakken, så regner med det er greit at jeg tar da kansje...hmmm... [8|] Må spørre legen min når jeg skal til han tror jeg...for å være helt sikker.

ORIGINAL: *Mina min*

Jeg aner egentlig ikke, men vil tro man kan ta naturlig betakaroten. Kanskje det kan hjelpe å bare spise noen gullerøtter for dagen.

Solarium kan man sikkert ta, men jeg ville dekket til magen etter hvert som den vokser. Man får jo også mye bedre farge når man er gravid. Kanskje pigmentene dine endrer seg til det bedre under graviditeten [8|] 

Gulerøtter har jeg prøvd før, og funker ikke like godt som pillene...men
takk for tipset [:D]

Så man får bedre farge når man er gravid altså?! Kansje det var ved forrige graviditet pigmentet mitt begynte å komme tilbake da, for de siste 4 årene har jeg fått tilbake MASSE pigment... [:D] Blir spennende å se, dette visste jeg ikke. Kjempetakknemmelig for info`n! TAKK [:)] 

ORIGINAL: HanneHM

Husk at som gravid har du lettere for å bli brun, mer pigmenter i huden, så du kan jo kanskje oppleve å bli bedre uten noen form for hjelpemidler så lenge du er gravid?
Hva skjedde sist da?

Las det over her ja, så godt å få info man ikke visste om [:D] 
Skal bli rart å se hva som skjer iløpet av graviditeten nå ja, håper jeg får tilbake MASSE pigment... [8D] [:)]

Var ikke klar over dette sist graviditet, men det var rundt det året jeg begyte å få igjen MASSE pigment,
så håper det kan være riktig som jeg tror!

Nice å sjå de her att, snuppa [;)]

Back
Topp