2 timer igjen så skjer det.... **OPPDATERT**

Sjokomamma <3

Elsker forumet
08:50 bærer det til gynekologen... Jeg kjenner at jeg faktisk er utrolig redd for hva jeg har i vente...:S Magen knyter seg og jeg finner ikke ro, har vært oppe flere ganger inatt.
Tenk om han ikke ser noenting nå heller... Orker ikke helt tanken på å få en beskjed om at det ikke er noenting der inne.
Når det skal sies så har jeg ikke så mange symptomer heller, bare litt humørsvingninger og litt kvalme akkurat når jeg står opp...

Jeg skal oppdatere så fort jeg er hjemme.. :S
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
**OPPDATERT**

Da er jeg vel hjemme igjen etter legetimen! Og jeg er en lykkelig men sjokkert mamma :O! Gynekologen så lille skatten med en gang og alt så bra ut...MEN! Det var jammen meg ikke bare en svart prikk der...men 2!!! emoticon  Jeg fikk helt sjokk, for jeg så det tydelig når han viste. Den ene prikken var helt rund, mens den andre var litt mer avlang... Han trodde det kunne være tvillinger, men ville ha meg inn den 19.desember for å være helt sikker før han henviser meg til Drammen :):) Det er jo utrolig!
Jeg er så lettet over at alt gikk bra, men samtidig veldig "redd" for om det faktisk er 2 jeg venter <3<3<3

Lykke til 

Lykke til!!

Lykke til Timiz :)

Lykke til :)

nr2ivente<3 skrev:
Lykke til :)

Håper det ordner seg! Klem

Åh herregud så spennende!!! Liv i heimen!! Tihihihihi

haha ja da blir det liv i heimen kan man si! 

Oh boy(s)!! 

Hehe kan tenkte meg det kom som et lite sjokk ja ;)

Gratulerer så masse!!

Potepiloten skrev:
Oh boy(s)!! 

Hehe kan tenkte meg det kom som et lite sjokk ja ;)

Gratulerer, så bra at han fant noe 

Men 2ern var ikke plommesekken da?

Uansett så finner du fort nok ut av det..kan bli livat med 2 ja, er redd for det selv jeg emoticon

hurra!! gratulerer sååå masse:) må være deilig å vite at det er liv der, enten det er en eller to utrolig spennende da! Hold oss oppdatert;)

Tusen takk, jenter Det var totalt uventa, tanken streifet meg ikke engang at det kunne være to der :):):) hihi :D

H0112 skrev:

Gratulerer, så bra at han fant noe 

Men 2ern var ikke plommesekken da?

Uansett så finner du fort nok ut av det..kan bli livat med 2 ja, er redd for det selv jeg emoticon

Det var to plommesekker, ganske atskilt.. Ikke langt fra hverandre, men med litt avstand ;):) Men får sikkert svar den 19, så da kan jeg nok ta det ordentlig innover meg når den dagen kommer ;)

Oi så spennende!! Gratulerer så mye, jeg hører tvilling mammaer sier "lykken er 2" Så det går nok bra;)

Såpass ja..hjelpes! 1,5 uke i spenning nå da 

Back
Topp