Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på det samme! Fortsatt to dupper her klarer fint å drøye første dupp til 11-12 i stede for 09-10 som er vanlig. Formiddagen blir da kjempe bra, men ettermiddagen, kvelden og natten blir heeeeeelt bånn i bøtta med en hvil.
Litt «godt» å høre at noen har det likt. Jeg har inntrykk av at de fleste sliter med å drøye første dupp, men at dersom de greier det så går det fint med en dupp og kvelden/natten blir bra liksom. Ikke til å bli klok på dette med søvn alltid og så er alle barn så ulike når det konmer til søvnbehov har jeg inntrykk avLitt det samme som her da høres det ut som..
Hun var nok 12-14 mnd da vi ikke lenger klarte å få til 2 dupper. Virket som hun egentlig hadde behov for to dupper i starten, men vi fikk det ikke til. Hun er nå 16 mnd og har tilpasset seg veldig fint til kun en dupp.
Litt «godt» å høre at noen har det likt. Jeg har inntrykk av at de fleste sliter med å drøye første dupp, men at dersom de greier det så går det fint med en dupp og kvelden/natten blir bra liksom. Ikke til å bli klok på dette med søvn alltid og så er alle barn så ulike når det konmer til søvnbehov har jeg inntrykk av
Beklager, jeg mener ikke å «kuppe» tråden, men bare komme med ett tilleggsoørsmål siden jeg lurer på det samme som ts.
Hvor lenge sov barnet ca på hver dupp når det var to stk, og hvor lenge når det gikk over til en?
Altså ble duppen lenger?
Beklager, jeg mener ikke å «kuppe» tråden, men bare komme med ett tilleggsoørsmål siden jeg lurer på det samme som ts.
Hvor lenge sov barnet ca på hver dupp når det var to stk, og hvor lenge når det gikk over til en?
Altså ble duppen lenger?
Begynte hun å sove lenger til den ene duppen etterhvert, eller ble det bare totalt mindre søvn i døgnet, evt mer på natt?
Hun har justert seg slik at duppen er lenger enn de var før, men det tok litt tid så den overgangen var litt tøff