2 tette

MillaKaroline

Blir kjent med forumet
Hei september mammaer :-) Venter baby nr 2 i september, og har en liten en på 8 mnd. Ikke planlagt, men prøver å venne meg til tanken :) flere her inne som ble raskt gravide etter 1mann ? Milla

Gratulerer så mye med spirenEr ikke sikker,men mener det hvertfall er noen til innpå her som også får  veldig tette. Velkommen inn til oss

mammatil2prinsesser skrev:
Gratulerer så mye med spirenEr ikke sikker,men mener det hvertfall er noen til innpå her som også får  veldig tette. Velkommen inn til oss

Takk :-) Ps. Hvordan får jeg lagt til bilde/blomstermotiv som du har når jeg skriver innlegg? :-) Milla

Gratulerer :) Får to tette, men ikke like tett som deg. Her blir det rett under 2 år i mellom. 20 mnd ca :)

Jeg ble gravid med nr 2 da førstemann var 7 måneder.Jeg grudde meg en del i forveien,men gikk mye bedre enn ventet!Nå er de 6 og 7 år og har kjempe stor glede av hverandre og det har de hatt hele livet!Det er bare å spør viss det er noe du lurer på.

Gratulerer og velkommen hit :)

cilimor skrev:
Jeg ble gravid med nr 2 da førstemann var 7 måneder.Jeg grudde meg en del i forveien,men gikk mye bedre enn ventet!Nå er de 6 og 7 år og har kjempe stor glede av hverandre og det har de hatt hele livet!Det er bare å spør viss det er noe du lurer på.

Takk fortilbakemelding :-) Jeg spør gjerne, for jeg har en del tanker rundt det å bli gravid så snart etter første. Hvordan var svangerskap nr 2 fysisk? Mer/mindre plager, og hvordan var fødselen? Er redd for at kroppen ikke har rukket å "hete seg inn" ennå. Hvordan reagerte familie og venner da du fortalte nyheten ? Behøver ikke svare på alt :-) Milla

cilimor skrev:

Takk fortilbakemelding :-) Jeg spør gjerne, for jeg har en del tanker rundt det å bli gravid så snart etter første. Hvordan var svangerskap nr 2 fysisk? Mer/mindre plager, og hvordan var fødselen? Er redd for at kroppen ikke har rukket å "hete seg inn" ennå. Hvordan reagerte familie og venner da du fortalte nyheten ? Behøver ikke svare på alt :-) Milla

Tusen takk. ! :-)

Gratulerer :) Ikke så tette mine, men har mange venninner med to veldig tette. Går fint det. De får så glede av hverandre :) Her er det mer tripp, trapp, trestol.. Er 2 år og 5mnd mellom de to eldste, og blir 2 år og 4 mnd mellom midterste og babyen nå.

hei :) jeg har ca 21 mnd mellom :) ikke så tett som deg da :) 
tanken på å ha to tette, gjør  meg stressa en liten ny og en stor og sprelsk :D men gu så gøy det blir når de blir større :D
formen har vært mye verre denne gang bekken løsning kvalme og hode verk ! hadde ikke noe av dette med første mann :O  
min familie reagerte som de gjør på alt ,, later som de ikke blir overrasket, slitsomt :P 

ja absolutt. vi har to jenter på under et år. de er i dag 22 måneder og 10 måneder så venter vi en til...så her blir det tre tette... vi får tre unger på to år og tre måneder:S masse lykke til, det går nok bedre enn forventet:)

Det går nok super bra skal du se:) Ei på gravidgruppen til ei venninne fikk rimelig sjokk hun åsså.
hun var plutselig litt gravid  med tvillinger  3måneder på vei og hadde en gutt på 6 måneder fra før.

spennende, her blir det nesten 19 mnd mellom barna. Så ikek fullt så tidlig, men føltes alt for tidlig for meg.Brukte mye tid på å venne meg til tanken på å få en til allerede.
Men nå gleder jeg meg, svangerskapet så langt har vært veldig likt, få plager. Men kjenner litt ekstra til bekkenet denne gangen og merker at jeg ikke har samme mulighet til å slappe av denne gangen som jeg hadde da jeg ventet første mann.

uansett lykke til! blir nok hektisk og spennende og veldig flott D

Her blir det 11 mnd i mellom... Gruer meg en del selv, for det blir veldig aktivt..
Denne graviditeten var veldig grei i begynnelsen, da merket jeg ingen verdens ting....
Helt til uke 10... Da kom kvalmen for fullt, brekker meg mange ganger hver dag, orker lite mat, gått ned 5 kg på 1 mnd...Hmm,ingen oppkast...Foreløbig, takk og lov...
Er utrolig trøtt, og må legge meg noen ganger 1-2 ganger i løpet av dagen...
Såå, det som har vært fordelen min da, er at lillegutt sover flere ganger om dagen, og da har jeg mulighet for en hvil også :)

Gruer  meg til fødsel... Har søkt om KS, men får vel avslag... Er så tett etter den første, så har smertene friskt i minne :(

Da var vi flere her inne da:) Det går nok bra ....Hehe
Etter nr 2, blir det STOPP i flere år fremover, hvis ikke det blir stopp på de 2..
Får se ann hvordan det går :)

ja det er tøft å bli gravdi så fort igjen.jeg fikk sjokk med nummer to også... fant det ut da nummer en var tre måneder...og jeg tror jeg gråt i to måneder...og denne gangen kunne jeg ikke annet enn å le!:) tenk at tiden går fort. for meg er svangerskapene verst. når babyen kommer ut er dere to som skal dele på jobben;)

Her blir det 11 mnd i mellom... Gruer meg en del selv, for det blir veldig aktivt..
Denne graviditeten var veldig grei i begynnelsen, da merket jeg ingen verdens ting....
Helt til uke 10... Da kom kvalmen for fullt, brekker meg mange ganger hver dag, orker lite mat, gått ned 5 kg på 1 mnd...Hmm,ingen oppkast...Foreløbig, takk og lov...
Er utrolig trøtt, og må legge meg noen ganger 1-2 ganger i løpet av dagen...
Såå, det som har vært fordelen min da, er at lillegutt sover flere ganger om dagen, og da har jeg mulighet for en hvil også :)

Gruer  meg til fødsel... Har søkt om KS, men får vel avslag... Er så tett etter den første, så har smertene friskt i minne :(

Da var vi flere her inne da:) Det går nok bra ....Hehe
Etter nr 2, blir det STOPP i flere år fremover, hvis ikke det blir stopp på de 2..
Får se ann hvordan det går :)

lykke til. mellom mine jenter er det også 11 måneder melllom...vi sa også at det var stopp etter det, men nå sitter jeg her med kulen på magen igjen(ganske flaut at man ikke lærer) hehe. 

Hehe , ja litt småflaut kan du si!Men, som sagt ; har vært så dårlig og sliten nå, i forhold til forrige gang... Så her blir det spiral med en gang hehe..

Har vært litt kleint og fortelle det til venner og familie...Har jo akkurat født..
2 mndr etter fødselen, så er det pån igjen ! Haha...
Menmen.. Syntes du det gikk bra med 11 mndrs mellomrom ? Bedre enn forventet?

det gikk veldig fint! jeg ble ett helt nytt menneske når magen gikk bort. og  vi var super heldig med jenten våres, hun var så snill. så her gikk alt mye bedre enn forventet..jeg er mye mer spent denne gangen...siden jeg er hjemme med tre små..og alle trenger like mye hjelp.. men det skal gå:) nå er jeg veldig glad for at de kommer så tett-tenk på den gleden de får av hverandre etterhvert! du har masse å glede deg til :)

Back
Topp