2 tette

Bao

Glad i forumet
Gratulerer til dere her inne som igjen har blitt mammaer!

Hvordan er det å ha to så tette så langt? Hvordan får dere litt søvn? Hvordan holder dere hodet over vannet?! Er det veeldig slitsomt, eller går det bedre enn forventet? Hvordan tok storesøster/ bror det? Får dere mye hjelp? Gruer meg litt, får nr 2 nå i oktober, og er litt bekymret for om energien strekker til. - Men gleeeder meg veldig!
_
Kanskje noen andre har erfaring på området også..har så lyst til å høre noen erfaringer, så kanskje jeg får forbredt meg litt.. =)
 
Dytter litt på denne, dette gjelder meg etterhvert også
 
er vel kansje ikke så mange som har fått nestemann enda? vet kun om èn
 
Bare tre og en halv mnd til jeg blir tobarnsmor :P
Veldig spent på det kjenner jeg.. Hehe
 
eg skal ha i januar.. det blir nr 3 for meg så håper virkelig det går bra:) en smule nervøs, men gleder meg masse:)
 
Lurer jeg også :) men som nevnt tidligere her, så er dte vel ikke så mange som har fått ennå vel :) fordi vi er tidlig ute ;) men hør litt med tullingen, hun hadde Odin på 1 år og 4 måneder når Håvar ble født. fått noen tips fra henne :)
 


girlypai skrev:
Lurer jeg også :) men som nevnt tidligere her, så er dte vel ikke så mange som har fått ennå vel :) fordi vi er tidlig ute ;) men hør litt med tullingen, hun hadde Odin på 1 år og 4 måneder når Håvar ble født. fått noen tips fra henne :)


hohoy du huske godt :p

for min del har d å få 2 tette gått mye bedre enn forventa. :)
når du alt har ein liten så e du kansje vant me å ikke såva så mye som før å då går den overgangen mye enklere. merka egentlig ikke så mye t d.
om du sko vær trøtt e d jo bare viktig å legga seg litt tidlig, ta seg ein dubb på dagtid.

eg hadde jo odin hjemma å ikke i barnehagen, vett ikke ka du tenke der.
men om du har storegull i barnehagen kan du jo eventuelt og såva når gullet e der :)

Odin tok d veldig fint, tror han ennå va så liten at han ikke heilt skjønte at han kunne bli sjalu? han tok d vertfall kjempe fint.
Me va og veldig flinke t å la han vær me oss på alt, om han ville.
som å skifta bleia, gi melk, trilla tur osv.
når håvar såv hadde eg kosetid me odin, der meg å han lekte å koste oss, husarbeid fikk venta! di e vant t å ha oss for seg selv, så då suns eg d va kjekt å få litt alaina tid me han :)

ellers lot eg odin pakka opp alle pakker selv om d ikke va t han :)
noen hadde jo me pakke t begge, mens andre bare t håvar!

generelt sett så har d gått superfint.
å eg angre ikke et sekund på at eg fikk 2 tette :)
nå har di masse glede av kvarandre, selv om søskenkjærligheten spille inn t krig t tider hehe :p men d e vell bare slik d e ;)

d eg suns e mest slitsomt e nå som BEGGE går, får di ska jo aldri gå samme vei når me ska t bilen feks hehe :p

vente nr 3 i januar 2012 å då e odin 1år å 11mnd ca å håvar 1år å 6mnd
lure veldig på koss d blir me 3 tette.
denne gang går jo odin å håvar i barnehagen så eg kan såva på dagtid om eg sko trenga d :)
 
haha bomma litt på alderen t odin tror eg tullingen :P bare 5 mnd mellom odin og håvar !! hahaha eg leeeeer :P
 
Det blir ca 22 mnd mellom Erlend og nestemann.
Gleder meg sånn til å bli tobarnsmor <3
 
Veldig lenge siden jeg har vært her nå, ser jeg, mange som skal bli to-eller flerbarnsmødre i nær framtid! Gratulerer til alle med spire i magen! Og Tullingen, som skal bli trebarnsmor i januar! Tre i en fei! Effektive og produktive er dere!

Vi har jo ikke SÅ tette barn som noen av dere får, det er to år og fire mndr mellom våre to gull. Men jeg var veldig spent på hvordan eldstejenta skulle ta det når martine skulle komme. Men det gikk veldig fint alt sammen! Bare man er litt oppmerksomme på eldstegullet så går det nok helt fint alt sammen :)


 
Ja jeg lurer og på hvordan det er med to tett. Jeg skal ha neste mann i desember, så blir 17mnd mellom de.
 
Back
Topp