2 tette:)

FrøkenRagnhild

Andre møte med forumet
Hei, eg er ny her inne, eller har ei datter på snart 14 mnd. Men var ikkje så aktiv under svangerskapet med ho. Tenkte at eg no skal eg slå til! Har termin 20 februar. Gleder meg veldig, men og veldig skummelt, siden eg allerede har ei lita ei. Noen andre som har erfaring med 2 tette?:)

Velkommen hit og gratulerer så mye med spiren [:)]

Mine eldste er det 21 mnd mellom, og nå blir det litt over 15 mnd mellom [:)]

Hei, og velkommen hit![:D] Gratulerer med spire i magen!

Vet ikke om våre går under betegnelsen tette, men har en liten gutt på 23 mnd.

Gleder oss veldig til å få to tette!!![:)]

Velkommen! :)

Har ei tulle på 20 mndr, så de blir det jo 2 år og 3 mndr mellom.. føler det er tett nok jeg [8D]

Velkommen! Her har jeg bevisst valgt å la det være noen år mellom[8D]

Hei hei og velkommen!

Jeg har en gutt på snart 6 måneder, og har termin 4 februar, så kommer og
til å få to tette :) Vi får dele erfaringer underveis :)

Så kjekt at eg ikkje er aleine:):) Vil gjerne dele erfaringer og slikt framover:)

Hei[:)]
Har ikke erfaring med det, men har ei jente på 11 mnd fra før, så blir to tette her og[:)]
Har fått intrykk av at det er ganske mange som får to tette her inne på Feb2011[;)]

Jeg har ei datter på 22 mnd fra før av, så mine blir forholdsvis tette de også.
Min erfaring hittil i svangerskapet er at jeg er mye mer sliten og kvalm denne gangen enn sist. Jeg tror det har med å gjøre at jeg aldri får slappet helt av siden jeg har en vilter tass løpende omkring. Hun våkner fortsatt flere ganger hver natt også, og det hjelper ikke akkurat på formen.

Jeg tror det kan bli litt slitsomt med to tette. Hva når du sitter og ammer minsten og storesøster/storebror slår seg og trenger trøst eller gjør noe galt du må stoppe. Jenta mi har blant annet nettopp funnet ut at det går an å skyve stoler bort til ting for å klatre opp på de.

ORIGINAL: Rappo

Velkommen! Her har jeg bevisst valgt å la det være noen år mellom[8D]

samme her [:)]

Mine blir ikke 2 veldig tette, men har en gutt på 21 mnd nå. Med det aktivitetsnivået hans hadde jeg ikke orket noe tidligere tror jeg;)

veeeelkommen [:D] jeg har en på 20 mnd fra før... [:)]

Ja eg tror sjøl det kan bli slitsomt med to tette. Kjenner eg er mykje meir trøtt denne gangen enn forrige. Men det er nok for at eg har ei som kreve sitt.
Men eg prøve å tenke at når en først har det travelt, så er det vel bare å kjøre på:) hehe. Men slitsomt å vere trøtt enda en har sovet i nok. Jaja vi får håpe det går over:) heldigvis er eg ikkje kvalmen denne gangen. Eg spiser knekkebrød kver morning så kanskje det er d. Har hørt det skal funke;)

Back
Topp