Svenskinorge
Andre møte med forumet
Er det noen som har erfaring fra 2 tette gjerne med 19-21 måneder mellom som kan gi meg pros/cons/erfaringer? Hvis overraskelsespiren sitter blir det 20 mnd mellom her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for alle dere svar Er det noen av dere som har opplevd keisersnitt på nr 2,3 eller senere barn? Lurer på hvordan man løser dette mtp barn nr 1 som da ikke kan løftes på mange uker :/ Eller har ni da løftet og bære begge to uansett?
Tusen tusen takk for raskt svar, dette var beroligende å høre Virker jo som om dette kan gå bra, så nu får jeg bare se hva samboeren min bestemmer seg for. Han er i tvilhadde akutt ks med nr 2. Fikk beskjed av overlege at det var ok å løfte nr 1 inn og ut av matstol, bilstol og vogn så lenge det ikke gjorde vondt . Var ikke ok å bære eks opp og ned trapp. Så jeg klarte fint å ta vare på begge to samtidig når samboer dro tilbake på jobb etter 2 uker selv om jeg ikke kunne bære nr 1.
Tusen tusen takk for raskt svar, dette var beroligende å høre Virker jo som om dette kan gå bra, så nu får jeg bare se hva samboeren min bestemmer seg for. Han er i tvil
Her er det 26 mnd mellom eldste og han i midten, så er det 21 måneder mellom nr 2 og nr 3. Det er veldig travelt, eldste er 4 år så vi har 3 barn fra 4 og ned. MEN de har så enormt glede av hverandre når de er så tette. Vi som foreldre må samarbeide godt sånn at dagen går opp, tror jeg hadde blitt gal i hodet hadde jeg vært alene med alle sammenTusen takk for alle dere svar Er det noen av dere som har opplevd keisersnitt på nr 2,3 eller senere barn? Lurer på hvordan man løser dette mtp barn nr 1 som da ikke kan løftes på mange uker :/ Eller har ni da løftet og bære begge to uansett?