2 tester -- svake streker

VeronicaK

Blir kjent med forumet
Hei! Eg har no tatt to testar, ein i dag tidlig og ein nokre timar seinare, begge var positive, men den eine(slik med kryss) hadde kun ein
nesten usynlig strek opp. Og den eg tok no etterpå (slik med to strekar) hadde ein tydleg(control) og ein veldig svak (test). Men svak betyr
gravid? For 8 og 5 dagar siden tok eg test,men på desse var det NULL tegn til noko kryss....

Har nokon erfaring med svake strekar?

Eg har i alle fall lært at strek uansett stryke betyr gravid[:)] Første testen eg tok hadde veldig svak strek og. Så det er egentlig berre å sei velkommen til oss[:D]

Ja det har jeg oxo hørt samme om den er svak eller sterk, strek er strek. Hvisker et forsiktig *Gratulerer*[:D]

Takk:) Har ikkje heilt gått opp for oss enda... :) Vi har ein på tre, så er ikkje heilt nytt
for oss, men likevel føler eg meg heilt hjelpesløs. Redd for at noko gale skal skje, eller
allerede har skjedd....

Glømte pillen ein mnd, å så har vi vært på veldig mykje forskjellige festlighetar iløpet av mnd...
Eg er bekymra for at alkoholen kan ha skada noko? Vi er overlykkelige for å være gravid,
men derfor og veldig nervøse for at alkoholen kan ha skada!!! Nokon så veit/ har erfaring?

gratulere med en positiv test:) dytter slik at andre kan svare på alkohol spm:) vil gjære ha svar på det selv:)

velkommen hit inn te oss[:)][:)][:)][:)]

Gratulere med graviditeten!!!![:)] slike tester hadde eg og i begynnelsen!  det med alkohol veit eg ikkje så mye  om:(

du er jo gravid da[:)] gratulerer

Grattis med testen...en svak strek er en positiv strek[:D]
HUrrahurrahurra og velkommen hit!!

ORIGINAL: a1989

Ja det har jeg oxo hørt samme om den er svak eller sterk, strek er strek. Hvisker et forsiktig *Gratulerer*[:D]

eg har hatt bare svake streker på mine svangerskap og har vore gravid så vill nok si gratulerer og velkommen til oss

Gratulerer så MASSE!
Hjertelig velkommen til oss!

ORIGINAL: Veronique

Takk:) Har ikkje heilt gått opp for oss enda... :) Vi har ein på tre, så er ikkje heilt nytt
for oss, men likevel føler eg meg heilt hjelpesløs. Redd for at noko gale skal skje, eller
allerede har skjedd....

Glømte pillen ein mnd, å så har vi vært på veldig mykje forskjellige festlighetar iløpet av mnd...
Eg er bekymra for at alkoholen kan ha skada noko? Vi er overlykkelige for å være gravid,
men derfor og veldig nervøse for at alkoholen kan ha skada!!! Nokon så veit/ har erfaring?

Grattis[:)]Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, slik hadde jeg det sist jeg var gravid. Første testen var streken nesten helt usynelig, men alikevel positiv[:D][:D][:D]

Når det gjelder alkohol, så var hadde jeg et par helger der det var masse festligheter og litt for mye alkohol[&:]før jeg visste at jeg var graid.Var kjempe nærvøs for det gjennom hele svangerskapet, men det gikk kjempe fint. fikk en frisk og rask gutt. det er veldig mange som har drukket alkohol før de vet at de er gravide, og det går som oftest bra.

Back
Topp