2 streker, svak og sterk!

Lise Marie

Flørter med forumet
jeg tok en test imorrest, og ene streken var sterk og andre streken var svak, men begge hadde lilla farge og det var 2 streker som var synlig..
test fra billigtester.no!
skal kjøpe meg ny test og ta imorgen.. men hva tror dere?! :-D

Den ene streker en en bekreftelse på at testen virker, den andre er svaret på testen.

Du høres veldig gravid ut (om det ikke er en eggløsningstest), gratulerer!!

Ser den jeg, hadde tolket den som positiv, gratulerer! :) 

Ja, den er uten tvil positiv. Kommer bare til å bli sterkere i de kommende dagene.
Gratulerer!

Virkelig?! :-DD
klarer ikke å slutte å smile jeg nå..
ska kjøpe meg cb digital idag å ta en ny en imorgen får sikkerhetsskyld :)

Ta en Clearblue Digital på morgenurin i morgen tidlig, så får du det svart på hvitt hvis det er vanskelig å tro.  ;-D

Hadde kjøpt en vanlig type test med streker til i morgen tidlig og en digital en til om noen dager. Streken ER der den, men jeg tror ikke en digital test vil registrere den når den er såpass svak.

Ta en strek-test i morgen og så en digital en om noen dager :-D

Og gratulerer! Og velkommen i klubben for de som svir av masse penger på tester som alle vil si det samme :-P been there done that!

Akkurat sånn så min ut noen dager før testedato...... Testene ble gradivs sterkere de... og når jeg brente av en digital på testedato sto det GRAVID 2-3 gitt!!!!
Og nå driver lillebølla med kickboxing der nede... så gikk bra her i alle fall!!!
(Og jeg måtte nesten gjette meg til streken den gangen... Digger billigtestene... for da kan jeg brenne av en daglig uten å bli bankrott!!!)

Venter spent på fortsettelsen!

Ps: hadde også drøyd den digitale et par dager.

Lykke-Li skrev:
Ja, den er uten tvil positiv. Kommer bare til å bli sterkere i de kommende dagene.
Gratulerer!

får krysse alle fingre å tær på at det har satt seg en spire iallefall! :-)
Testen jeg tok var litt svakere enn den på bilde, tok en som lignet siden det ikke vistes på bilde jeg tok..
men jeg ser streken, så den er nokk der selv om det er litt vanskelig å se den.
får kjøpe meg flere tester og teste hvær morgen i hop omat den blir sterkere å at det er en spire her :-D

Lykkeliten_84 skrev:

Så spennende!
Når venter du mens?
Jeg fikk veldig svakt utslag på billigtestene (både de der og e-bay sine), og fikk ikke positiv test før 2 dager etter forventet mens. Men de ble merkbart sterkere og noen dager senere testet jeg positivt med digital!
Lykke til =) 

det er slik mine tester har sett ut, og jeg var gravid alle gangene :) Mine ble ikke så veldig mye sterkere heller, men CB digital slo ut, og baby var det :)
Gratulerer :)

skulle had mens idag, men den e litt uregelmessig sjø sp e litt usikker! Håper håper :-D

En STREK er en STREK!!

Min var likedan og er i 5.mnd nå :)

Lykkeliten_84 skrev:

Back
Topp