2 spontanaborter, 2 streker... ENDELIG!

Februarfrø♡

Forelsket i forumet
Tid for testing? Dukker det opp to streker, et kryss eller ordet ”gravid” på graviditetstesten er det bare å gratulere! Dere skal bli foreldre.

Denne meldingen står i dag, mandag 3 februar. Men jeg har allerede testet positiv for 4 dager siden. Etter 2 spontanaborter :( - håper jeg nå endelig at vi lykkes!

Er det noen som har hatt 2 aborter og at du lykkes 3 gang? :)
 
Hadde en SA og en MA med 4 mnd mellomrom så ble jeg gravid igjen 9 mnd etter og babyen er nå ei frisk og rask jente på snart 4 :happy::happy::happy:

Krysser fingrene for deg:)
 
1 MA og 1 SA .. er nå 18+6 og venter ei lita jente i juli :Heartpink Ikke gi opp håpet:love7
 
Hadde en SA og en MA med 4 mnd mellomrom så ble jeg gravid igjen 9 mnd etter og babyen er nå ei frisk og rask jente på snart 4 :happy::happy::happy:

Krysser fingrene for deg:)

Fantastisk :love017
Utrolig fint altså. Takk skal du ha for melding. Det beroliger veldig. Jeg er i uke 5, 4+0 så alt kan jo skje enda.. bare håper på det beste!:love2
 
Hatt positiv test flere enn 9 ganger men «bare» 2 barn og ett i magen. Så det kan gå bra selv med mange sa.
 
Hadde to SA før eldstemann. Hun er snart 6 år, så tredje forsøket satt :)
Andremann satt med en gang, men det var tvillinger og tvillingen kom bare til slutten av første trimester. Så der mista vi 1 av 2.
Nå er jeg gravid med nr 3, og har hatt 2 kjemiske i høst. Så får vi se da om dette blir terminspire eller ei. Håper på det :smug:
 
Hadde 2 SA og flere kjemiske før Leah kom ❤️
 
En MA i uke 10, en SA i uke 6, en SA samtidig som jeg var gravid(mistet tvilling) den babyen ble født 1 år etter termin til den vi mistet i MA. Er gravid nå og om alt går bra får hun en lillebror eller søster i oktober.
 
Hadde to SA før eldstemann. Hun er snart 6 år, så tredje forsøket satt :)
Andremann satt med en gang, men det var tvillinger og tvillingen kom bare til slutten av første trimester. Så der mista vi 1 av 2.
Nå er jeg gravid med nr 3, og har hatt 2 kjemiske i høst. Så får vi se da om dette blir terminspire eller ei. Håper på det :smug:

Så flott :joyful::Heartred takk for svar. Ønsker deg lykke til:love2
 
En MA i uke 10, en SA i uke 6, en SA samtidig som jeg var gravid(mistet tvilling) den babyen ble født 1 år etter termin til den vi mistet i MA. Er gravid nå og om alt går bra får hun en lillebror eller søster i oktober.
Ønsker deg lykke til :Heartred:Heartred jeg har også termin i oktober :cheers
 
Back
Topp