Maria883 Betatt av forumet 26 Okt 2005 #1 Hei er det egentlig noen her inne som har hat 2 spontan? og hva fikk dere til svar da? lurer liksom på om det er noe galt med meg ?
Hei er det egentlig noen her inne som har hat 2 spontan? og hva fikk dere til svar da? lurer liksom på om det er noe galt med meg ?
Mrs b Forumet er livet VIP 26 Okt 2005 #2 heisan. jeg har bare hatt en (til nå,bank i bordet)men det er mange som har hatt flere sa,ma.det trenger ikke være noe galt med deg av den grunn. alle svanngerskap strarter med blanke ark som regel.så du har nok bare vert veldig veldig uheldig.[&o] ønsker deg lykke til neste gang. klem
heisan. jeg har bare hatt en (til nå,bank i bordet)men det er mange som har hatt flere sa,ma.det trenger ikke være noe galt med deg av den grunn. alle svanngerskap strarter med blanke ark som regel.så du har nok bare vert veldig veldig uheldig.[&o] ønsker deg lykke til neste gang. klem
L løven Glad i forumet 26 Okt 2005 #3 Flere jeg kjenner har hatt 2 og 3 sa, det er så forskjell på kroppene til folk. Men ønsker deg lykke til videre med prøvingen[:)]
Flere jeg kjenner har hatt 2 og 3 sa, det er så forskjell på kroppene til folk. Men ønsker deg lykke til videre med prøvingen[:)]