2 spm.

Samuels hjertemamma skrev:
hvis det er MA kan det skje tror jeg for da kan kroppen fortsatt tro den er gravid og fortsette å produsere hormoner. Ved SA kommer jo alt ut og da stopper jo symptomene opp.

aha,, jaja, kan jo godt mulig at jeg har hatt en MA.. håpe jeg slipper utskraping!!! huff:(

kailin skrev:

hvis det er MA kan det skje tror jeg for da kan kroppen fortsatt tro den er gravid og fortsette å produsere hormoner. Ved SA kommer jo alt ut og da stopper jo symptomene opp.

aha,, jaja, kan jo godt mulig at jeg har hatt en MA.. håpe jeg slipper utskraping!!! huff:(

ikke ta sorgen på forskudd :) masse lykke t :)

michelle85 skrev:

kailin skrev:

ikke ta sorgen på forskudd :) masse lykke t :)

Jeg er litt sann som tar sorgene på forskudd, så jeg slipper å grine og knekke sammen forran en gynekolog.. menmen.. vi får se hva som skjer.. det er 5050 så..enten er jeg heldig eller så er jeg uheldig.. får ta det som det kommer.. :(
men takk!!:)

Veit ikkje om dette er noko trøst, men eg har hatt småblødning i nesten to veker. Var på UL 4-5dager etter blødningen starta, då var alt fint. Skal tilbake på onsdag, for å sjekke. Eg rekner med alt er bra, blødningen er stort sett borte og gravidsymptomene er her fortsatt.
Då eg var på UL sa doktoren at dersom eg fekk ein kraftig blødning og/eller store smerter så var det nok ein abort, dersom eg ikkje fekk det, rekna han med det gjekk bra.

Krysser fingrane for at alt er bra med spira di og!!

TiraV skrev:
Veit ikkje om dette er noko trøst, men eg har hatt småblødning i nesten to veker. Var på UL 4-5dager etter blødningen starta, då var alt fint. Skal tilbake på onsdag, for å sjekke. Eg rekner med alt er bra, blødningen er stort sett borte og gravidsymptomene er her fortsatt.
Då eg var på UL sa doktoren at dersom eg fekk ein kraftig blødning og/eller store smerter så var det nok ein abort, dersom eg ikkje fekk det, rekna han med det gjekk bra.

Krysser fingrane for at alt er bra med spira di og!!

Takk for det! setter pris på lykkelige historier!!!!:) 
Hvor lenge blødde du ? var det mye? hadde du smerter?
Jeg har ikke hatt smerter. og det vazr bare en frisk blødning i toalettet. ingen koagler ! 
har ikke blødd etter dette. bare litt brunt i 2-3 dager. er helt normalt nå!grugleder meg til onsdag på gyn timen! Håper han ser at alt er ok!
men som de sier over her så kan det og være en MA, hvor symptomene varer, og man føler seg gravid.. 
Huff, nei vet ikke jeg. skulle ønske jeg var synsk!!!!

tusen takk!<3

Håper alt står bra til med spiren din i hele 9 mnd å resten av livet!!!! :)

kailin skrev:

Enten det eller så lever spiren i beste velgående. Huff, slitsomt for deg å ikke vite...:-( 

kailin skrev:

Enten det eller så lever spiren i beste velgående. Huff, slitsomt for deg å ikke vite...:-( 

ja, får bare håpe på det beste!:) 

Back
Topp