2 spm

binders

Forelsket i forumet
Har skikkelig mensensmerter jeg altså, hadde det sist også, men ikke så ille som nå. Flere som har det?? 
Og har alle røykere klart å slutte? Kjenner jeg synes det er vanskelig, men det går :) Slutta på dagen sist jeg var gravid, men er vanskeligere nå kjenner jeg..

Har sånn mensmurringer.. slitende!! Har heller ikke klart å slutte å røyke ennå... har nedgradert til en "mildere" røyk med mindre nikotin + trappa ganske kraftig ned, men det gjenstår å klare å holde seg helt!! huff... Må jo klare det! 

Jeg har en del menssmerter, føles ut som den skal komme hele tiden :s

Jeg snuste, men holder på å slutte nå, har ikke snust på et par dager :)

jeg hadde litt menssmerter for et par uker siden..men ikke nå lenger. Jeg slutta å snuse etter positiv test...lykke til med røykeslutt! 

jepp, føles som at jeg har mensen bare at jeg ikke blør! Sånn var det sist og! Masse lykke til med snus- og røykeslutt alle sammen! Jeg slutta i 2008 og holdt meg siden:)

Hadde mye menssmerter de første ukene. Kjenner det fortsatt av og til, men har blitt mye mindre av det.

jeeg har heldigvis sluppet unna "mens" smerter, men jeg er en røyker som ikke har røkt på en hel uke! Klapper meg selv på skulderen og syntes jeg er flink, men tar meg selv i å ønske at jeg fremdeles kan røyke, det er vanen som sliter på meg ikke suget!

har snust og røyka litt om hverandre. Men med engang jeg fikk positivtest slutta jeg. har hatt fryktelig lyst på til tider, men jeg får bare slite med lysten for ikke snakk om at jeg tar meg en snus eller røyk når jeg vet hvor skadelig det er.

Jepp, jeg har mens smerter hver dag :) Jeg kjenner at det stikker og strekker seg på samme måte som sist gang :) Kaller det voksesmerter :P hihi..

Jeg slutta også på dagen sist.. Heldigvis begynte jeg ikke igjen heller :) Masse lykke til med røykeslutt! Dette klarer du! Stå på :)

Masse lykke til med røykeslutt! Dette klarar du!

Har menssmerter, men mykje mindre enn eg hadde tidlegare. Dei fyrste vekene var heilt håplause, frå litt før positiv test til under ei veka sidan. No har eg det berre innimellom, og ikkje lika ille.

Veit ikkje om eg er glad for det eller ikkje. Er på ein måte litt godt, for då kjenner ein at det er noko der inne som klorer seg fast...

Jeg røyket selv før. Da jeg fikk vite at jeg var gravid med frøkna mi for noen år tilbake så var det veldig lett å slutt. ( å jeg hadde prøvd mange ganger før...å slutte å røyke altså) Når man er gravid så er det jo så lett, det er snakk om et lite barn i magen din, du vil jo gjøre det beste for barnet ditt. Tenk om det faktisk skjer noe med ungen din å du sitter igjen å vet du ikke har gjort ditt beste...Hadde vel reagert om noen hadde stått med barnevogn med baby i og pusta røyk nedi vogna...er like ille det! Så jenter som røyker ta dere i nakken. Er egoistisk å ikke slutte når man har et lite barn i magen. Er så så sårbare nå også. Bare min mening altså. Dere må jo selvfølgelig gjøre det som er best for dere....Meeeeennn det burde være et enkelt valg ;)
Lykke til og håper dere klarer det ;)

Back
Topp