2 spørsmål :)

shiwa

Glad i forumet
Hvor lenge kan gravide fly? altså er d 22 uker som er "grensa" ?? skal ut å reise i midten av april er vel da 15-16 uker? går vel bra d ?? [&:][8D]

Tar dere solarium? er det trygt for gravide??

Norwegian har det hvertfall sånn at man kan fly inntil 4 uker før termin, og to uker på fly som er kortere enn 4 timer[:)] Med legeerklæring da om at det er greit å fly[:)]

Solarium aner jeg ikke[8D] Jeg tar det ikke da, men det er fordi jeg aldri gjør det uansett så lenge jeg ikke skal til syden[;)]

Jeg tar i alle fall sol, ganske ofte... Kommer ikke til å gjøre det når magen er blitt stor da, og vil vel helst begrense det litt framover.
Men nå for tiden tar jeg sol rundt 3 ganger i uken[:)]

Jeg kommer nok ikke til å slutte helt, men begrense til en gang i uken først hvertfall [;)] Må jo være litt brun!;)

Strålene når bare litt inn i huden, så er ikke skadelig for baby i det hele tatt:)
Må bare passe på at du ikke blir for varm.

oki[:D] takk for svar...[:D] da tar jeg litt sol og drar ut på flytur [:D][:D]

okej.. siden dette er mitt første barn har jeg ingen strekkmerker (enda) [8D] så da er det trygt en stund til.. men enig i at det ikke er særlig pent

Jeg skal reise til Island i juli og da er jeg 28 uker på vei og det skal gå greit!
Tar ikke solarium da det ikke anbefales for gravide.

Det er forskjellig fra fly selskap til flyselskap, gå inn på sidene til det selskapet du skal  fly med. Vi skal ut å fly da jeg er 12 uker, Sas of luft hansa, de har inntil 4 uker før termin, 2 uker med legeerklæring.

Tar ikke sol, har hørt det ikke er bra, men skal man høre på alt som ikke er bra for gravide kan man jo bli helt tullete. Gjør som du føler for.

Skal du på lang tur?

Gravide kan vel fly frem til 6 mnd uten legeerklæring tror jeg... (eller noe sånt)
solarium er ok for gravide, men ikke så lenge at man koker inni der! [;)]

ORIGINAL: malone

Det er forskjellig fra fly selskap til flyselskap, gå inn på sidene til det selskapet du skal  fly med. Vi skal ut å fly da jeg er 12 uker, Sas of luft hansa, de har inntil 4 uker før termin, 2 uker med legeerklæring.

Tar ikke sol, har hørt det ikke er bra, men skal man høre på alt som ikke er bra for gravide kan man jo bli helt tullete. Gjør som du føler for.

Skal du på lang tur?

neida.. skal bare til london sammen med min kjære :) godt å komme seg bort litt... å shoppe bittebittelitt :)

Det hørtes deilig ut. går nok helt greit å fly. Vi skal begi oss ut på 11 timer til Thailand...

Det hørtes deilig ut. går nok helt greit å fly. Vi skal begi oss ut på 11 timer til Thailand...

åj det hørtes jo bare liiiite digg ut da [:D] har skikkelig lyst å reise dit engang... når drar du ? å hvor lenge blir dere??

Vi drar 4 april og blir borte i 3 uker. Skal reise litt rundt, så det blir 1 sekk og 1 bæremeis (er iallefall planen). Så litt backpacking light, blir jo minstemann som blir sjefen på turen da. Vi planlegger å dra til 3-4 ulike steder, men tar det som det kommer og ser ann Tobias. Skal bare slappe av og kose oss sammen. Gleder oss veldig.

Vi drar 4 april og blir borte i 3 uker. Skal reise litt rundt, så det blir 1 sekk og 1 bæremeis (er iallefall planen). Så litt backpacking light, blir jo minstemann som blir sjefen på turen da. Vi planlegger å dra til 3-4 ulike steder, men tar det som det kommer og ser ann Tobias. Skal bare slappe av og kose oss sammen. Gleder oss veldig.

Det hørtes jo bare ufattelig digg ut da...[8D] dere er tøffe som reiser langt med liten gutt da... men det går nok helt sikkert fint[:)] er jo ikke mange dagene til avreise da... dere får ha riktig god tur å kose dere masse [:)][:)]

Back
Topp