2 spørsmål

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
1. Om det er samboerens deres tur til å sove lenge denne morningen.. hvor lenge hadde dere ventet med å feks gjøre noe husarbeid som feks ta ut av oppvaksmaskinen osv.. Man kan vel ikke forvente full stillhet i huset her når man har en datter på 20 mnd? Jeg sto opp kl 0830... og gidder jo ikke sitte her og tvinne tomler[8D]

2. Jeg gjør ikke noe dumt om jeg tar med datteren min ut en liten tur for å måke litt snø? Tenker da på at hun hoster endel.. har hatt feber i 3-4 dager, men feberen gav seg i går... hele feberfri i går og i dag.. men hoster som sagt endel.. Det er 0,8 + grader ute

[:D]

synes ingen av alternativene er gale... må jo får gjort litt både inne og ute, og det er jo ikke minusgrader heller..

Jeg sitter ihvertfall ikke å venter med å gjøre litt husarbeid, det gjør jeg akuratt når det passer meg, og klager han kan han gjøre det selv når han våkner [:D]
Er nok ikke farlig å ta henne ut en liten tur, har nok godt av litt frisk luft, hvis hun har vært inne noen dager med feber

Oki, godt å høre at andre heller ikke venter med husarbeidet.. han blir en smule grinete.. men det får så være.. er jo tross alt et lite barn her og som bråker.[;)]

Back
Topp